הייתי מאוד מרוצה! בדק, איתר את התקלה בצורה מקצועית, הסביר על הטיפול והפיתרון והציע מחיר לשירות. ביצע בצורה מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ניב רחמים, חולון.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז כולל מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
בחור נהדר, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן מלכה, שפיים.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז חסר.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! זמינות מיידית וגמישות, שירות מקצועי ומהיר ופתרון הבעיה לשביעות הדיירת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית שיף, רמת גן.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים עיליים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! היה נחמד מאוד, ניקה אחריו את המזגנים שהיו ממש מטונפים ואפילו הגיע ממש ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמוס ג. נתניה.
משוב: 06/07/2025
חוות דעת:
השירות היה מצוין! בחור וטכנאי לעניין. מקצועי, הוגן וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי קנול, תל אביב.
אשרור: 06/07/2025
משוב: 07/05/2025
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן AUX אינוורטר בתשתית קיימת ופינוי מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף כ. תל אביב.
אשרור: 05/07/2025
משוב: 01/04/2025
תיאור השירות:
פרוק והתקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
מענה מהיר. שרות מעולה, עבודה מקצועית וזהירה. שומר על ניקיון ושלמות הקיר. מצויין ומומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאן גסר, רמת גן.
משוב: 04/07/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת סטרטר במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה ממש טוב ותומר מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 727 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות vrf
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.