לאחר גישור מוך הטכנאי, הוסכם שיחזיר כסף על הגז שמילא במקרר. נדיר החזיר לנו את הכסף מהר והשאיר אותנו עם חוויה נעימה בתהליך. תודה רבה.
דירוגים:
כללי
9
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
בוצע גישור
| 15/07/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 15/07/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת גישור העסק החזיר 250 ש"ח לשביעות רצון הלקוחה.
פיצוי כספי בסך 250 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -08/07/2025
חוות דעת:
האמת שלא יצאתי עם שביעות רצון מכל העניין. הגיע לבדוק את המקרר. אמר שהלך המדחס וצריך לקנות מקרר חדש, אבל אמר שיוסיף גז וזה יעזור לעוד כמה חודשים קדימה. בפועל זה לא עזר אפילו לדקה. טיפל גם בתנור, גוף חימום תחתון שלא עבד. הטיפול בתנור היה אחלה. לקח כסף על גז שמילא במקרר, בפועל זה בכלל לא פתר את הבעיה.