מוקד מידרג: 1-700-707-233
נלה דוידוב, רמת גן.
משוב: 29/08/2025

תיאור השירות:
החלפת חלקים בחשמל שקיצרו.
חוות דעת:
הוא הגיע בזריזות, החליף מתגים שמקצרים, נתן שלושה חודשי אחריות ורק בסיום עבודה ביקש תשלום. אמא שלי אישה נכה עם עובדת זרה שהייתה בדירה (כשצלצלתי לבדוק איך אפשר לשלם ביקש מחיר נמוך יותר). שאלתי למה ביצע עבודה לפני שהסכמתי לסכום?? וששלושה אנשים שמעו את המחיר ההתחלתי אז איך עכשיו זה השתנה. בסוף הסכים למחיר ההתחלתי. אחרי שבועיים המזגן שוב קפץ. פניתי אליו, לא ענה לי לאורך היום, לעומת זאת לבן זוגי מנייד לא מוכר שצלצל הוא ענה וצלצל ואף הראה נכונות לבוא עוד באותו היום. אמר שהמזגן מסתבר ישן וצורך הרבה חשמל אז הפיוזים כל פעם ישרפו ושאם אני רוצה הפעם השרות בתשלום והאחריות תמה. מראש אמר שישרפו הפיוזים שהתקין. לא ברור איך איש מקצוע עושה עבודה ואז מבקש כסף, ואם לא די בכך נותן אחריות למשהו שמראש אומר שלא יחזיק מים! אמא שלי אישה מבוגרת נפלה ונחבלה כשמזגן קפץ והיה חושך והיא ללא מזגן שוב בחום הזה כיומיים, פשוט בושה! כשהסברתי לו שהשיחות (גם בווצאפ, אם צלצל) מוקלטות, הוא ניתק. התאכזבתי.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק