מישהו נכנס בי בצד, מרח עליי צבע שחור וגם שרט בשני מקומות. רוב הפחחים אמרו לי שלא כדאי להתעסק עם זה, אבל לי היה חשוב שהכל ייראה כמו חדש. אז הגעתי למקום של ניאד. שם היה בחור מבוגר שלא התרגש, עשה לי את העבודה תוך כמה דקות וגבה מחיר סביר. התוצאה - יפה מאוד. לא רואים כלום. היה סבבה לגמרי!