שמעון עזר לי מאוד. הוא הגיע בשעה מאוחרת והיה זמין לאורך כל שלבי העבודה. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן סמואל, קרית ביאליק.
משוב: 02/12/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור מתחת לכיור במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אולג ב. חיפה.
אשרור: 02/12/2025
משוב: 03/09/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז בחדר אמבטיה ותיקון נזילה ממיכל מים בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין! שמעון היה זמין, ידידותי, זריז ויסודי בעבודה. בסוף הוא השקיע זמן לא מבוטל בבדיקה סופית של התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן ט. ירושלים.
משוב: 01/12/2025
תיאור השירות:
החלפת ניפל אסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! התגמש בזמנים, נתן שירות מעולה ומחיר מצוין. שמעון פשוט מקצוען שאפשר לסמוך עליו. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סתיו שיפניידל, חיפה.
משוב: 01/12/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת בשירותים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בהכול עשר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ג. חיפה.
משוב: 30/11/2025
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי פסטרנק, תל אביב.
אשרור: 28/11/2025
משוב: 15/10/2025
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה הסמויה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה שגב, חיפה.
אשרור: 28/11/2025
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
שמעון הגיע לתקן נזילה בשירותים. איזה איש מקסים! דייקן, נעים הליכות, שומר על הניקיון, עם חוש הומור, קליל. אחלה איש מקצוע ואחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה ג. קרית ביאליק.
אשרור: 27/11/2025
משוב: 25/08/2025
תיאור השירות:
טיפול בתקלה.
חוות דעת:
שמעון בן אדם מקסים, עונה מהר והגיע באותו היום לטפל בתקלה. מחיר הוגן. פשוט כיף שיש בעל מקצוע כמוהו! מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר חזן, חיפה.
משוב: 26/11/2025
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת דירתית ונזילה נוספת.
חוות דעת:
חווית שירות מצוינת. מעבר לזה הוא לא ענה לפעמים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 177 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שמעון הוא אינסטלטור, על כך מספר: עבדתי מעל 10 שנים כקבלן שיפוצים שמבצע את כל סוגי העבודות. התחום שהכי נגעתי והתמקצעתי בו הוא אינסטלציה ביתית ומוסדית. עבדתי עם כל סוגי הצנרות מיים ושפכים (ביוב). חקרתי ולמדתי תקנים שלפיהם למדתי לתכנן מערכות מים (התאמת קטרים לפי מספר נקודות - כי איזה מבאס לחטוף כוויה במקלחת שפותחים ברז במטבח) ומערכות של מי שפכים עם שיפועים נכונים. הידע שרכשתי עוזר לי להבין את התקלות והכשלים ולמה הם קורים. לאן לגשת ואיפה לבדוק. אילו אביזרים וחומרים יותר אמינים ועם מה עדיף לעבוד, כי מעבר להפסד הכלכלי של תיקון חוזר, לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר שמביא חבר.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרות סמויות מכל הסוגים.
:: עבודות אינסטלציה בגובה (סנפלינג) במקומות ללא גישה למנוף.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.