מאה אחוז, הכל אצלו עשר! הוא מקצועי ויש לו לדעתי מחירים טובים, אוהבים אותו פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן רז, חיפה.
משוב: 30/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מסך לגלקסי 20.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דודי הרוש, יבנה.
אשרור: 17/10/2025
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
החלפת סוללה לאייפון 12 בבית הלקוח.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הגיע בזמן, גבה מחיר שקבענו מראש והיה אחראי. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני ב. בת ים.
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
החלפת גב אחורי וסוללה לאייפון 14 פרו.
חוות דעת:
שירות מקצועי ומהיר, מחיר הוגן, חלקים מקוריים. מקצוען אמיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק צ. פתחיה.
משוב: 09/10/2025
חוות דעת:
אחלה של שירות! מחיר מדהים. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור דלל, ראשון לציון.
משוב: 08/10/2025
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה שחם, תל אביב.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תיקון גב ועדשת מצלמה שבורים של אייפון 13.
חוות דעת:
עמית עבד במקצועיות, מהירות וסיפק תוצאה טובה. אני ממש אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון חיון, מודיעין.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה באייפון 13.
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ח. בת ים.
משוב: 30/09/2025
תיאור השירות:
תיקון זכוכית אחורית של אייפון 14 פרו.
חוות דעת:
הוא היה איתי הגון, הסביר לי את הבעיה ואת ההבדלים בין סוגי התיקונים. השתדל מאוד להיות זמין ולתת מענה מהיר לתיקון. אחרי כמה שעות משיחת הטלפון איתו, הטלפון כבר היה מתוקן. אדיב וישר. היה על הכיפאק! אדם אדיב וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל עומר, ראשון לציון.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מכשיר שנשפך עליו מים ועשה ריסטרט כל הזמן.
חוות דעת:
נשפך על המכשיר מים, והמכשיר עשה כל הזמן ריסטרט. עמית תיקן את המכשיר ואפילו גבה מחיר נמוך בהרבה ממה שסיכמנו (אמר שאין צורך להחליף שום חלק). עמית מקצועי, אדיב ואמין. היה מצוין! מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 395 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית, בעל מעבדת סלולר, מספר: "חווית השירות שאני מציע מבוססת על ארבעה עקרונות: שירות, נוחות, מקצועיות ואמינות. התיקונים אצלי מתבצעים במקום ובמהירות כך שלא תצטרכו למצוא את עצמכם מנותקים במשך זמן. והכי חשוב אמינות – ואתם כבר תבינו לבד על מה דיברתי".
תחומי התמחות
:: תיקוני סלולר כולל תיקוני רכיבים
:: תיקוני שעונים ואייפדים של אפל
:: חילוץ נתונים ממכשירים
:: העברת נתונים
ותק בתחום
2012
האחריות כוללת
:: אחריות על התיקון למשך 3 חודשים לא כולל שברים או נזקי מים
שאלות ותשובות עם עמית
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.