היה מצוין! המקרר היפסיק לעבוד. הוא הגיע מהר בסיום החג, אמר שהכרטיס התקלקל אמר שייקח ויחזיר מחר למחרת. על הבוקר חזר, התיקון היה מהיר ויעיל, רואים שאכפת לו וניסה לעזור בכל דרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ובר, חיפה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר שמקפיא.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חוה לבוב, קרית חיים.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אמנה שכלל החלפת חיישן טרמוסטט והפשרת קרח.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד. הוא עדכן הכל, הסביר לי תוך כדאי העבודה והיה עקבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון שחורי, חיפה.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 19/01/2024
חוות דעת:
היה מצוין. המקפיא הפסיק לעבוד, עפיף הגיע באותו היום וטיפל מיד בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביה אבידן, קרית אתא.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מקרר מחברת Beko.
חוות דעת:
מעולה! נראה בחור טוב ורגוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי חבושי, חיפה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת סגל, תל אביב.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה לגמרי והוא בן אדם צדיק! הוא נתן לי ייעוץ טלפוני ופתר את הבעיה, אין כמוהו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תומר צוק, חיפה.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 11/09/2023
תיאור השירות:
הפשרת קרח מרדיאטור והחלפת חיישן במקרר.
חוות דעת:
עפיף היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס גנדלר, קרית אתא.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה! תא קירור עליון לא עבד. התיקון היה מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 873 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עפיף, טכנאי מקררים, מעיד על עצמו כי הוא הנדסאי מיזוג וקירור המתמחה בתיקון כול סוגי המקררים הביתיים עם ניסיון של יותר מ 25 שנה: "אני מביא חלקים איכותיים ומעניק שירות אמין זמין ומקצועי ברמה גבוהה", הוא מסכם.
תחומי התמחות
:: מקררים ביתיים
ותק בתחום
26 שנים
שאלות ותשובות עם עפיף
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.