מעולה! הוא הגיע בזמן היה מאוד נחמד, עשה עבודה מאוד מדויקת והיינו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים רמון, רמת השרון.
משוב: 03/11/2020
תיאור השירות:
תלייה מחדש של וילון גדול.
חוות דעת:
הוא אדיב ונחמד, קבענו שעה ובהמשך ביקשתי שיקדים, הוא השתדל והצליח להקדים קצת, המחיר סביר והיה הכי טוב שאפשר! העבודה בוילון הייתה קשה, הוא תיקן עוולות של בעלי מקצוע שקדמו לו, הייתה לו סבלנות, אחרי כחצי שעה של עבודה ראה שזה לא בסדר והתחיל מההתחלה ועשה גם תיקון קטן נוסף בבית.
הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, עבד מאוד נקי ומסודר. הוא עמד במילה שלו ובמחיר שסיכמנו, אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון ל., תל אביב.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, וילונות, הרכבת מזנון והנמכת מיטת תינוק.
חוות דעת:
היה מעולה! באמת שהוא ממש מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ד. תל אביב.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
חיפוי מעקה במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע מייזלס, תל אביב.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
תליית תמונות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 290 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.