שחר היה אחלה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ועשה בדיוק מה שביקשתי במחיר שסיכמנו. בחור ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעה שגיא, מודיעין.
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
החלפת גומיות בסיפון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון אסרף, מודיעין.
משוב: 09/01/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי, מצוין פלוס וגם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן שאוליאן, מודיעין.
משוב: 18/09/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה כתוצאה מפיצוץ בצינור ראשי.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק. אחרי שהוא פתר את הבעיה ראיתי שעדיין יש טפטוף קל, יצרתי איתו קשר והוא הגיע, הפגין אחריות על העבודה שלו וסידר את העניין ללא תוספת תשלום. איש ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מלכה, מודיעין.
משוב: 03/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת חלק במנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר היה ממש מעולה! ממש מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גור ל. מודיעין.
אשרור: 13/07/2022
משוב: 25/03/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל דולף במטבח.
חוות דעת:
עבודה פשוטה ומהירה, בא בזמן, גבה מחיר של ביקור פלוס הברז.
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טניה כ. מודיעין.
משוב: 22/06/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! שירות מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בנימין נ. מודיעין.
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
בא ועשה עבודה זריזה, טובה ויסודית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ריאחי, מודיעין.
משוב: 22/05/2022
תיאור השירות:
החלפת שני מצופים לניאגרה סמויה ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא היה מאד נחמד ואפילו התקשר אח"כ לבדוק שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן פלר, מודיעין.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת, טיפול בנזילה בקיר ואיטום רצפת האמבטיה.
חוות דעת:
שחר היה מצוין! הוא היה מאוד אמין והוגן, היה נחמד והסביר לנו בסבלנות על דרכי הטיפול בבעיה והאופציות האפשריות. הוא ממש מקצועי. אני ללא ספק אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1811 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.