פתיחת סתימה בניקוז צינור מכונת כביסה מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא בן אדם סופר נחמד, נתן לי הצעת מחיר כבר בטלפון שהייתה סבירה לחלוטין, הגיע מהר ואפילו לפני הזמן שאמר. הוא ניסה לפתור את הבעיה 360 מעלות ועד שלא הסתדר לגמרי הוא לא ויתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונה פלך, תל אביב.
אשרור: 18/04/2024
משוב: 19/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה אש! הוא הגיע מאוד מהר וגם טיפל בזה מהר. בגלל שיפוץ לא טוב בדירה הייתה לנו הצפה במטבח כשהפעלנו את המכונה, כבר הייתה לנו את הבעיה הזאת, הגיע אחד אחר לפניו ואיכשהו שחר הצליח לעשות את העבודה מבלי לטנף את הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף זמיר, תל אביב.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הביא את אבא שלו שגם אדם נחמד, היה יעיל, זריז והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל לוי, יפו.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח בעזרת מכשור מתאים והחלפת צינור סיפון.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון כ. תל אביב.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
מקצועי וחביב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה אלמגור, תל אביב.
משוב: 10/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל אלבז, תל אביב.
משוב: 09/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ועשה עבודה מעולה וזריזה. הוא אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1801 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.