מקצוענות ברמה גבוהה מאוד. שירות ויחס מעולים. אמינות ועמידה בזמנים. אין מה לבקש יותר מזה. מרוצה מאוד. כן ירבו בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ב. תל אביב.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
החלפת המפסק הראשי בצורה יסודית ובטוחה, ביצוע בדיקה מקיפה של כל מערכת החשמל בבית, איתור נקודות לשיפור ודאגה שהכל פועל בצורה תקינה.
חוות דעת:
רוצה להודות להרצל ולבנו גבי על שירות יוצא דופן. הם הגיעו לביתנו עם מקצועיות ורגישות. מעבר למקצועיות, הם נתנו יחס חם ואישי, הסבירו כל שלב והרגשנו שהם באמת חלק מהמשפחה. שירות כזה מהלב באמת נדיר ומוערך! היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ה. יפו.
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדירה עבור ביקורת של חברת החשמל.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! כבר בטלפון הוא עזר לי, כדי לבדוק אם יש למה להזמין אותו. עשה בדיקה והיה ממש מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק חבקוק, תל אביב.
אשרור: 19/01/2025
משוב: 20/11/2024
תיאור השירות:
פירוק גוף תאורה, בידוד חוטים וניתוק חשמל למטבח משאר הדירה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 29/12/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסקים, שקעים ומא"זים בלוח חשמל עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה רבה! הוא סידר לי הרבה יותר ממה שחשבתי שצריך. הוא כל כך מקצועי, אני מברכת אותו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
400 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת הפניקס .
2.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה, תמונות ושעון והחלפת שני מפסקים במטבח ובסלון עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
היא ביקשה שיתקינו לה בית מנורה שיש אצלה בבית, הוא הגיע אליה עם עוד עובד וראה שגוף התאורה שיש אצלה לא מתאים. הוא סיפק לה גוף תאורה ושני מפסקים ובנוסף היא ביקשה ממנו לתלות שעון ותמונות. היא מאוד מרוצה ואמרה שהם אנשים טובים, כל מה שביקשה הם עזרו לה והיו כל כך מצוינים וסבלניים, תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
365 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת הפניקס .
שעה אחת נתרמה
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
התקנת כבלים ושקע לטלוויזיה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
לאישה היו דברים חשופים בחשמל ועשו לה שם דברים פיראטים. הרצל היה שם, לא ברור מי נגע לה בחשמל אבל הוא סידר את כל הדברים החשופים. היא אסירת תודה, מוסרת "איזה בן אדם, איזה איש כל מה שביקשתי תיקן וגם דברים שלא ביקשתי בהתחלה. אני מברכת אותו".
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
392 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת הפניקס .
2.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
חיים תירים, תל אביב.
אשרור: 20/09/2024
משוב: 22/07/2024
תיאור השירות:
הרכבת 6 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי רגב, תל אביב.
אשרור: 18/09/2024
משוב: 20/06/2024
חוות דעת:
הרצל הוזמן בתיאור של תקלה לדירה שכורה, מצא את הבעיה במהירות, המשיך לבדיקה רחבה יותר בדירה, אך המחיר היה גבוה מהשוק בצורה משמעותית וביצע את העבודה ללא אישור מחיר מראש.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 963 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.