הוא היה בסדר גמור, סידר מה שהיה צריך לסדר במטבח ובדק אם יש נזילה בשירותים, ובסוף לא הייתה. הוא לקח מחיר הוגן על שירות ועל עוד משהו קטן.
אח"כ גיליתי עוד נזילה קטנה שיש שם כשאמר שאין, אבל בסך הכל הוא היה בסדר, אמר שנקרא לו אם יהיו עוד בעיות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר תרזה, נירית.
משוב: 19/01/2014
תיאור השירות:
תיקון הצינור המחובר לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה בסדר גמור!
הגיע בזמן, הוא היה בסדר גמור!
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שי יצחקי, רמת גן.
אשרור: 12/10/2025
משוב: 13/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז, כולל בדיקות שאין נזילות ופתרון נזילה בכיור.
חוות דעת:
משה היה מקצועי ושירותי, הגיע בזמן שקבענו. היה מצוין ומומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ש. תל אביב.
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור תמי4 לצינור מדיח והתקנת מדיח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולגה מו, רמת גן.
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
משה הגיע בזמן, אפילו קצת הקדים, הסביר מה עשה, היה אדיב, עשה במהירות ולקח מחיר שסוכם בטלפון. בסופו של דבר הבעיה נפתרה לאחר חודשים
תיקון מיכל אסלה נסתרת והחלפת יחידת הלחצנים של גרואה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגעה בזמן שקבענו, תיקון מהיר ואמין, ומחיר הוגן בעיניי שכלל גם החלפת חלק מקורי של גרואה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3296 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.