אבי היה בסדר, הוא הגיע באותו היום, עבד עצמאית והראה לי מה הוא עשה. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קורינה ב. ירושלים.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
פתיחה סתימה במקלון ובברס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טל שוורץ, רעננה.
אשרור: 26/03/2024
משוב: 04/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הוא אדם נעים הליכות שעושה הכל ביעלות ומקצועיות. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון לוי, ירושלים.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה הכיור מטבח.
חוות דעת:
אבי נתן לי שירות יוצא דופן ועשה עבודה מאוד יסודית ומקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה שער, ירושלים.
משוב: 05/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובאמבטיה ותיקון נזילה.
חוות דעת:
שירות מעולה ואיכותי. עשה את התיקון אצל אישה מבוגרת, חירשת ועיוורת, ועשה את העבודה בשמחה, במהירות ובעלות מינימלית לדעתי. אדם צדיק ומקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר בלור, ירושלים.
אשרור: 11/02/2024
משוב: 05/09/2023
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת דירה.
חוות דעת:
אבי היה סבבה. הוא עבד מהר והסביר לנו מה הוא עושה ובמה הוא מטפל. עם זאת, הוא ענה לי ועדכן אותי מאוחר מתי הוא יגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
ענת מימוני, ירושלים.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לידור אדם, מעלה אדומים.
משוב: 15/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ועשה עבודה מצוינת!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.