תיקון ארון הזזה, תיקון דוש אמבטיה והחלפת מנעול בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מצוין! קודם כל השירות שלו ברמה מאד גבוהה, האדיבות, הדאגה ועם חיוך. היה מקצועי, מה שהוא היה צריך הוא הלך לקנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אביב אוסטרובסקי, רמת גן.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תליית Sound Bar.
חוות דעת:
היה די טוב אך המחיר היה לדעתי גבוה. את ה sound bar הוא תלה על שתי חתיכות מברזל שהבאתי לו, הם היו עקומות אבל חשבתי שהוא יישר אותן, בסופו של דבר זה נשאר ככה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
אסף ש. גבעתיים.
משוב: 17/05/2024
תיאור השירות:
איטום מרווחים ותיקון סיליקון בארונות מטבח.
חוות דעת:
מענה מהיר ופתרון מהיר לבעיה שהייתה, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביה אלוני, גבעתיים.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
צביעת חמישה קירות כולל תיקון חורים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רועי עשה עבודה רצינית, ניקה אחריו ועשה את הדברים כמו שצריך. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית שטינפלד, רמת גן.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
אספקת מתקן תלייה מתכוונן והתקנת טלוויזיה על קיר בטון.
חוות דעת:
ממש אחלה, ענה ממש מיד בוואטסאפ והיה ישר ולעניין, דיבר איתי גם על העניין הבטיחותי של התלייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם אליטוב, רמת גן.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
תליית שני מדפים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן אורגד, רמת גן.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
התקנת שני חבלי כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע והיה זריז ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם נוימן, רמת גן.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון מקלחת.
חוות דעת:
טוב מאוד ונחמד מאוד. הוא ניסה לתקן ארון ולמרות שזה היה קשה הוא ניסה כל מה שהוא יכול ובסוף הוא הצליח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אור רייפמן, רמת גן.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
תליות ותיקונים בבית.
חוות דעת:
היה מעולה! עובד יעיל ומהיר, בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר פלג, רמת גן.
משוב: 14/04/2024
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.