מבחינת מקצועיות אני לא יכולה לשפוט אבל המזגן עובד, הוא אמר מחיר בסיסי וש-2 דברים יכולים לייקר: קידוח בבטון וצנרת יותר ארוכה, בסוף היה צריך את שניהם. עשה את העבודה מאוד בשקט ומהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
נתנאל בינון, הרצליה.
משוב: 15/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן בעל 1 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאל מנשורי, הרצליה.
משוב: 07/07/2024
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
לפני שהגיע אמר מראש מהי עלות הביקור. הוא הגיע ביום שישי בלי סולם ארוך ולא יכל לעלות על הגג. אמר שהבעיה זה הכרטיס ושיגיע בראשון ויסדר את זה, הוא אמר שלא ייקח תשלום עוד פעם על ביקור.
אחרי שבדק אמר שבמזגן מהסוג הזה אין כרטיס ושזה הקבל, הביא סולם וסידר אבל מסתבר שכנראה לקח לי עוד פעם תשלום על ביקור. אחרי שדיברתי איתו הוא החזיר לי כסף והסביר לי. לא הייתי אומרת שהוא מקצועי 100%, הוא לא ידע שבמזגן כזה אין כרטיס. מבחינת אנושיות הוא היה בסדר. אני כן אמליץ עליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
מנשה מולאים, הרצליה.
משוב: 05/07/2024
תיאור השירות:
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! נהדר, מנומס, דייקן ועשה לי גם תיקונים אחרים בחשמל שבקשתי ללא תמורה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה צירולניק, הרצליה.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ עבור התקנת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה עשר מתוך עשר! הוא מאוד נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן אפלבוים, קדימה-צורן.
אשרור: 20/09/2024
משוב: 22/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס של מיצובישי ומפסק פאקט חיצוני.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע לקריאה מעכשיו לעכשיו. עבד נקי ומסודר. מחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ורדי, תל אביב.
אשרור: 19/09/2024
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני ר. ראש העין.
אשרור: 19/09/2024
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 75 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דיפלומה הנדסאי קירור ומיזוג אוויר
אודות
"אני פאדי, בעל תואר הנדסאי קירור ומיזוג אוויר. אני בעל עסק בתחום מיזוג אוויר, בעל ידע וניסיון וכישרון רב בתחום יותר מ- 20 שנות ותק. מבצע עבודות בבניה פרטית, בניה רוויה, מוסדות וכו'. אנחנו מעניקים תכנון ויעוץ והתקנת מערכות מיזוג אוויר - VRF / VRV ומכירת כל סוגי המזגנים", מספר פאדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.