איתור תקלה של חור בסוללה של יחידה פנימית מזגן עילי, החלפת היחידה הפנימית ומילוי גז.
חוות דעת:
אביב הגיע עם אבא שלו. ניכר שהם בעלי ניסיון ויודעים מה לחפש כדי לאתר את התקלה. איתרו חור ביחידה הפנימית ולמרות שלא היה להם פיזית יחידה חדשה, נסעו להביא יחידה חדשה כדי לפתור את התקלה עוד באותו היום. המחיר נראה הוגן בעייני ביחס לטיפול בתקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם ב. רעננה.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 23/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן, שטיפה ומילוי גז.
חוות דעת:
שרות מעל ומעבר למצופה. מקצועי, אמין והוגן .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות סעד, נתניה.
אשרור: 30/05/2024
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת צינורות במזגן עילי.
חוות דעת:
אביב היה מקסים ממש! הוא מסור, רציני, אחראי, גבה מחיר הוגן לדעתי ועמד בזמנים. בנוסף הוא נתן לי אחריות במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור שמש, רמת השרון.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
ממש אין מילים! הגיעו מיד ותיקנו תקלה. תודה רבה.🙏
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פזית אורן, הרצליה.
אשרור: 09/04/2024
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1.25 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה אחלה! המחיר סביר בעיניי והוא היה זריז ושירותי. היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שירה אביב, הוד השרון.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אריק לוי, כפר יונה.
משוב: 22/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס של תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! אביב הגיע בזמן עם עוד עובד, עבדו כמו מקצוענים ישר ולעניין. היה אדיב ולקח מחיר הוגן לגמרי. מומלץ!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל סער, הרצליה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אביב היה ממש אחלה, נתן הצעת מחיר ופירט מה הוא הולך לעשות. אחלה עבודה ושירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 60 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התקנה ושירות למתקני קירור ומיזוג אוויר דרג 2
אודות
אביב בעל עסק למיזוג אוויר.
״לאבא שלי יש עסק של מיזוג אוויר, בילדותי הייתי איתו, אהבתי מאוד את העבודה והחלטתי שזה המקצוע שלי״, מספר אביב ומוסיף: ״יש כמה דברים שאני מאמין בהם בעבודה שאני רוצה להעביר ללקוחותי: אני מאמין דבר ראשון שהלקוח תמיד צודק, אני מאמין שאם עושים עבודה טובה ומקצועית מהלב אז תמיד הלקוח ישבח אותך וירצה שנגיע לתיקונים בהמשך ולהעביר את שמי מפה לאוזן.
"סה״כ אני מאמין בשירות טוב, אמין, ומקצועי״, מסכם אביב.
תחומי התמחות
:: התקנות של כל סוגי מזגנים עיליים בעלי החברות השונות, התקנות של מערכת מיני מרכזי בבתים
:: תיקונים של כל סוגי מזגנים עיליים בעלי החברות השונות, התקנות של מערכת מיני מרכזי בבתים
:: ניקוי וחיטוי עמוק לכל סוגי המזגנים
ותק בתחום
בתחום קירור ומיזוג אוויר משנת 2015.
הכשרה
אני בעל הכשרה של קירור ומיזוג אוויר דרג ב׳ שמקנה לי אישור לעבוד על מתקני מיזוג אוויר עד 20 טון קירור. אני גם סטודנט לימודי הנדסאי קירור ומיזוג אוויר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.