התקנת 2 מזגנים של חברת סמסונג 1 כ"ס כולל הוספת צנרת וקידוח רגיל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיעו 2 עובדים שלו שעשו עבודה טובה, רק הגיעו באיחור של שעה וחצי. המחיר היה מאוד טוב, התרשמתי שזה בהתאם לסטנדרט בשוק. היו מאוד נחמדים ומאוד מקצועיים, רק התעכבו בהגעה שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
ערן שורק, קרית אונו.
אשרור: 16/09/2025
משוב: 18/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל 1.25 כוח סוס כולל חציבה בקיר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס בלילי, קרית חיים.
משוב: 14/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ורדי, חיפה.
אשרור: 14/09/2025
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
פירוק ופינוי מזגן מיני מרכזי, התקנת מזגנים בסלון וב-4 חדרים כולל ממ"ד.
חוות דעת:
היה מעולה! מתי אתה יודע שבעל מקצוע, מקצוען? כשהוא נתקל בבעיה לא מוכרת בזמן עבודה. טוני (אנטון) ואיש צוותו עשו עבודה מקצועית, היו אדיבים ומסבירי פנים. צוות מנצח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי טילר, רמת גן.
משוב: 11/09/2025
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
דרור לזר, קרית ביאליק.
משוב: 11/09/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת גלעד, תל אביב.
משוב: 11/09/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אנטון היה אחלה, היה טוב. הוא פתר את הבעיה, הצליח להגיע מהר והמחיר היה סביר בעיניי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל ב. קרית ביאליק.
אשרור: 08/09/2025
משוב: 10/07/2025
חוות דעת:
היה מעולה! המזגן בדירה של אמי לא קירר מדובר בקשישה כבת 86. התקשרתי לאנטון, השעה היתה 17:00, תיארתי את התקלה, אמר שיגיע בעוד כשעה וכך היה. הגיע, איבחן התקלה בלי התחכמויות בצורה מקצועית. החליף חלק והמזגן התחיל לעבוד. המחיר היה הוגן בעיניי והעבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עפר סנדרוביץ, קרית ביאליק.
אשרור: 08/09/2025
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
החלפת יחידה פנימית של מזגן תדיראן מיני-מרכזי.
חוות דעת:
התקשורת עם אנטון מצויינת, הוא עמד בזמנים, עשה עבודה מצויינת ולהבנתי במחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 373 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.