הייתה לי בעיה בניאגרה הסמויה. למעשה היה צריך להחליף את כל החלקים. הוא היה איש נחמד מאוד ומקצועי. בסוף העבודה ביקש מחיר גבוה מאוד שממנו הוא ירד קצת. הפריע לי שהוא לא עצר כשידע מהי העלות בשביל לקבל אישור על המשך העבודה. מי שלא מפריע לו המחיר או שמתאם מראש אז הוא בחירה מצוינת.