הוא היה מקצועי ושירותי, הכל היה אחלה בעיניי חוץ מהמחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר בוחור, אור יהודה.
משוב: 04/11/2025
תיאור השירות:
ייעוץ עבור תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד! פתרתי את התקלה בעקבות השיחה איתו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
חיים זאב ג. תל אביב.
משוב: 03/11/2025
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה וניקוז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! אין עליו ואין לי מילים, אדם מיוחד מאוד ובעיקר אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דמיטרי גורדייב, רחובות.
משוב: 03/11/2025
תיאור השירות:
החלפת סיפון באסלה ותיקון ברז מים קרים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
גולן התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יובל סימן טוב, רחובות.
משוב: 30/10/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז המטבח.
חוות דעת:
גולן היקר הגיע אל קשישה ערירית בנס ציונה על מנת לסייע. גולן ביצע עבודה מדהימה, הקדיש הרבה מאוד זמן מכל הלב. רוצה להודות לו על הכול, אין כמוהו בעולם. תודה רבה.
התקנת נקודת ניקוז למכונת כביסה ומייבש והחלפת פיה של ברז הכיור.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי, הסביר כל דבר ועשה עבודה ללא פשרות. הגדיל ראש והכל בשמחה ובחיוך. יתרה מכך, אמרתי לו שהפיה של ברז הכיור לא תקינה והוא החליף לי ללא עלות נוספת. אני בלי ספק אמליץ עליו ואפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן מיכאלי, יבנה.
משוב: 26/10/2025
תיאור השירות:
אספקה והתקנת ברז מים והתקנת בר מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחף ריחני, יבנה.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה וסיפון בברז מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע מהר מאוד, זיהה את הבעיה וגם בעיה אחרת שהייתה קיימת. מקצועי ויסודי מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
גולן הוא אינסטלטור ועל כך הוא מספר: "אני משנת 1990 בתחופ והכי חשוב לי לתת שירות אמין, מקצועי והוגן, עם יחס אישי ודגש על שביעות רצון הלקוח. להגיע בזמן, לעבוד נקי ולגבות מחיר הוגן".
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.