טיפול לרכב רובוטי, שהיה עובר לניוטרל באמצע הנסיעה. תיקון שכלל החלפת קלאץ' וחריטת גלגל תנופה.
חוות דעת:
סאמי נתן שירות טוב, הסביר הכל בסבלנות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דותן המר, גבעתיים.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 22/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי שגרתי לרכב, כולל החלפת שמן, בדיקת בלמים ותוסף דלק.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל פלטי, רמת גן.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף כולל החלפת בלמים ברכב מחברת קיה ספורטז' שנתון 2020.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה. הוא היה מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל פישלוביץ, גבעתיים.
משוב: 14/09/2023
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ק"מ שכלל החלפת שמנים, פילטרים, נורות שרופות וביטול רעש ברכב מסוג יונדאי iX35 שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, הבדיקה הייתה מעמיקה, הכל היה נהדר, בעל מקצוע מקצועי, חברותי, נתן שירות מצוין ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני רופולוביץ, גבעתיים.
משוב: 03/08/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטיפול בברקסים קדמיים.
חוות דעת:
מוסך עם הלקוח בראש.
סאמי קיבל אותי עם קפה וחיוך.
הסביר לי את מהות התקלה וקבע איתי איך ומתי יצור עמי קשר במידת הצורך.
היה אדיב ומקצועי לאורך הטיפול, וגם המחיר בסוף היה בסדר גמור.
מצאתי את המוסך שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם יחזקאל, רמת גן.
אשרור: 05/06/2023
משוב: 07/03/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת שמנים ומסננים ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
סאמי היה אחלה. אני מרוצה מהזמינות שלו, הוא היה זמין כשהייתי צריך, עשה את הטיפול מהר והראה לי בדיוק מה הוא עושה.
הוא היה מצויין, מאוד מקצועי! הוא נתן יחס אישי, לקח את הרכב לסיבוב ובדק מה לא עובד, זה דברים שכבר לא עושים היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר גולדמן, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם רוח, ירושלים.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 31/07/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג יונדאי אלנטרה 2019.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הרגיש מקצועי, הסביר מה התיקון הנדרש, טיפל בבעיה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 172 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
תחומי התמחות
:: מכונאות כללית לכל סוגי הרכבים
:: חשמלאות רכב
:: מיזוג אוויר
:: העברת מבחן רישוי
שאלות ותשובות עם סאמי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.