תיקון דוד שמש שכלל ניקוי קולט והחלפת גוף חימום ותרמוסטט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מני היה אמין, נחמד וישיר. המחיר שהוא גבה היה מעט גבוה בעיניי, אבל השוויתי וגיליתי שמדובר במחיר סטנדרטי יחסית. בסך הכול היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שירה מאור, מיתר.
אשרור: 22/01/2023
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
החלפת ואספקת קולט ודוד בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז ברמות אחרות. הגיע בזמן, מאוד אנושי, הסכים לבוא לתת הצעת מחיר ללא תשלום, עבד ביעילות ועשה מעבר למה שביקשתי. ביקש מחיר ממש טוב לדעתי, הוא עובד עם הלב והוא מאוד נחמד.
התקנת ואספקת דוד שמש בגודל 150 ליטר וניקוי קולטי שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עשה את העבודה היטב והיה נעים ומנומס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ז. באר שבע.
אשרור: 28/11/2022
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וניקוי דוד שמש וקולטים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נחמד ושירותי, הגיע בהתראה קצרה והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מאור טרנר, באר שבע.
משוב: 08/11/2022
תיאור השירות:
תיקון דליפה בצינור של דוד חשמל והחלפת קולטי שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה! הכול היה ממש בסדר. מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ספיר, חולון.
משוב: 03/05/2022
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אני ממש מרוצה! הגיע בזמן והיה נחמד, הסביר והראה לי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי פנקר , דימונה.
משוב: 23/02/2022
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש בדוד.
חוות דעת:
מני היה בסדר, הטיפול היה בסדר גמור. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
אייל ברסני, דימונה.
משוב: 01/02/2022
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט בבית.
חוות דעת:
הוא אלוף עולם! מקצוען, עושה עבודה איכותית ומכל הלב, ממש ברמה הכי גבוהה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מני, תושב העיר דימונה, נשוי באושר ואב ל-5, הוא בעל עסק בתחום האינסטלציה. הוא מספר כי העסק הוקם כדי לתת מענה לצורך של לקוחות בבעלי מקצוע הוגנים, שירותיים ומקצועיים. מני מעיד על עצמו כי הוא זמין למענה 24/7 על מנת לספק מגוון שירותי אינסטלציה ולתת פתרונות מבעיות קטנות בצנרת ועד להקמת תשתיות.
מני מספר כי "בנוסף אני עוסק בתחום חדש – התקנת דוד שמש עשוי נירוסטה שמופעל על ידי אפליקציה. הדוד חסכוני בחשמל ומונע הוצאות של תחזוקה עתידית. יש לו מערכת סולארית חכמה והוא משולב בקרה דיגיטלית המאפשרת שליטה בטמפרטורת המים מכל מקום. הדוד שורד לאורך שנים הודות להיותו עשוי נירוסטה (פלדת אל חלד), ומנגנון ההפעלה שלו מעניק שליטה דיגיטלית מלאה על הטמפרטורה. אשמח לתת לכם ייעוץ חינם ופרטים נוספים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.