קיבלתי שירות מצויין. הוא הגיב מידית לפניה שלי. הגיע לבדיקת העבודה הנדרשת ואז לביצוע במועד שקבענו. הכל בוצע בנחת ובמקצועיות, ובחיוך. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן ש. רמת השרון.
משוב: 01/01/2025
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה וסידור כבל משיכה של ברז מטבח.
חוות דעת:
התקין את טוחן השאפה בצורה מקצועית. השאיר נקי ומסודר. פתר את בעיית הכבל בקלות. איש מקצוע שתענוג להביא. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ל. הרצליה.
אשרור: 19/12/2024
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
עבד תיקן עבור ועד הבית שלנו פיצוץ בצינור מים בחצר הבניין.
חוות דעת:
זו הייתה עבודה קשה, והוא עשה אותה בחריצות גדולה ובהצלחה. הוא היה הוגן כלפינו במחיר העבודה, וגם חסך לנו כסף רב בכך שהצליח לתקן את הפיצוץ בצינור שהיה בדיוק מתחת למדרכת הגישה לבניין, וזאת מבלי הצורך לשבור את המדרכה לשם כך. בקיצור - איש מקצוע מעולה, חרוץ וישר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי שפרינגר, הרצליה.
משוב: 23/10/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ובברז.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הוא הגיע מהר, עשה את העבודה וחזר לתקן מיד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלאבה גולנוב, הרצליה.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
התקנת כיור במטבח.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק ו-10/10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם הנדל, הרצליה.
אשרור: 01/09/2024
משוב: 18/02/2024
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאורה בורג, רמת השרון.
אשרור: 23/08/2024
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
הפרדת קווי מים בין שתי קומות, כולל מונה חדש לאחת הקומות וטיפול בכל קווי המים והחדרים הרטובים, כולל קווי ההשקיה.
חוות דעת:
מעולה! לא פחות. מאד מקצועי, הגון, עומד בזמנים, עבודה נקיה ומהירה ואדם נחמד מאד - ללא ספק אעזר בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מידד מאירי, הרצליה.
אשרור: 04/08/2024
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימת שורשים בביוב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא זמיר, רמת השרון.
משוב: 17/06/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא מעולה והכל היה חמישה כוכבים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עבד בעל עסק בתחום האינסטלציה. כך הוא מספר: "אחרי שלמדתי את חוקי האינסטלציה עבדתי בהקמת מערכות אינסטלציה כלליות מא' עד ת' לפי תוכניות מהנדסים ופריסות אדריכלים.
ביצעתי המון פרויקטים בים היתר בבניינים רבי קומות, וילות ומוסדות ציבור". הוא מוסיף: "אחרי שרכשתי ידע ומיומנות מקצועית ולמדתי לקרא את המערכות טוב פתחתי עסק משל עצמי".
עבד מסכם: "היום בגילי, אני סופר אינסטלטור שעושה הכל כמו שצריך וכדרישת התקן הישראלי. חשוב לי לא לחפף. אני מסתפק במועט ורוצה להיות חבר של כל לקוח, גם אם סתם לייעץ בכל מיני ענייני אינסטלציה"
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה גדולות וקטנות ללקוחות פרטיים, חברות בנייה, לוועדי בית ולרשויות ומוסדות ציבור
:: שיפוץ חדרי אמבטיה
:: תיקון נזקי צנרת מכל הסוגים כולל צנרת בניין, מונה וקו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.