אבי אדם נעים הליכות. הגיע בזמן למרות הפקקים בדרך, מצא במהירות את התקלה תיקן והסביר מה עשה ובדק באופן יסודי לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל א. שוהם.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בווסת במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מאוד חביב. הוא לא בדק, הוא הסתכל וראה את המקרר, אמר כמה מילים. הוא ראה שיש קרח בקרר, הוא אמר שאין מה עוד לבדוק וזה נראה כמו תקלה בווסת. הוא נתן מחיר לתיקון התקלה ואני וויתרתי. ובזה זה נגמר. בתחושה הכללית שלי הוא לא בדק מספיק וכשהוא יצא לא הייתי בטוחה במאה אחוז בהבחנה שלו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גילי ב. גבעת שמואל.
אשרור: 17/06/2024
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
תיקון דלת עליונה של מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר גולדשמיד, הוד השרון.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)איש מקסים ולבבי. הגיע בזמן והשקיע בתיקון.
מקווה שהתיקון יהיה יעיל לאורך זמן. ניקוי יסודי ופתיחת סתימות שפגעו במאוורר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקי שושני
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת האמנה.
חוות דעת:
הוא מקצוען ברמה בלתי רגילה! אדיב, נעים וחביב ביותר. הגיע ממש מהר, קראנו לו ולא מרח את הזמנים, דייקן, עמד בשעה ובמחיר הוגן בעיניי. היינו בהלם שיש עוד אנשים כאלה טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל ש. לוד.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 29/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר LG שהפסיק לעבוד כמו שצריך.
חוות דעת:
היה מעולה. מסביר פנים, נעים, סבלני, מסביר כל דבר, כל צעד, כל שיקול. מהיר. הפסיק להקפיא, ולקרר. אבי ביצע בדיקה, מילוי גז, החלפת ברז, החלפת חיבורים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דביר ז. גבעתיים.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1317 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.