היה מעולה! הוא אחלה בחור, עשה עבודה כמו שצריך, לקח מחיר טוב בעיניי והכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נגה ג. קדימה-צורן.
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
החלפת שני נקודות חשמל.
חוות דעת:
ויקטור היה אחלה, זמין, הגיע בזמן שקבענו והמחיר היה הוגן מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד ד. נתניה.
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת הארקה.
חוות דעת:
שירות מעולה, פצצה. אחלה ויקטור שבעולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן שמעון, רעננה.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 02/09/2023
תיאור השירות:
תיקון שקע.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאור אליגל, הרצליה.
אשרור: 29/03/2024
משוב: 17/12/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון מקור קצר בלוח חשמל בחניון תת קרקעי.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא היה אמין והמחיר שלקח היה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי אבבה, נתניה.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
היה סבבה ומאוד מקצועי. הוא בדק לי את הארון חשמל כי היה לנו חצי בית שלא דלק. הוא אמר שלא הייתה שום תקלה ורק הבריג משהו שהשתחרר. היה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל קנול, כפר סבא.
אשרור: 17/03/2024
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מנורת תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, פתר את הבעיה דיי מהר והיה בסדר. הוא אדם נעים והייתי מרוצה, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל טופל, רמת השרון.
משוב: 11/03/2024
תיאור השירות:
החלפת שאלטר בתנור.
חוות דעת:
מצוין! הוא נתן שירות, הגיע מהרגע להרגע, בזמן לחוץ. הוא היה סבבה ממש, יש לי רשמים טובים. לדעתי הוא היה ממש פייר במחיר, הופתעתי לטובה. הוא היה מקצועי וזיהה את התקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסנת הורדן, הרצליה.
משוב: 10/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת נפילת מתח, החלפת בתי מנורות גינה, נורות גינה והתקנת הגנה על מנורת גינה, במערכת חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
ויקטור היה אצלי פעמיים: פעם אחת הוא הגיע בגלל נפילת מתח שהייתה לי אבל מקורה של הבעיה הייתה מהגינה, אז הוא אמר לי לשים ניילונים על מוצרי החשמל כדי שיתייבשו ובאמת ברגע ששמתי התקלה לא חזרה והוא גם לא לקח כסף על הביקור הזה. אחרי שבוע התקשרתי אליו שוב לתיקון מנורות הגינה והוא עשה עבודה ממש טובה. הוא באמת בחור עם ראש גדול ואדם מאוד מקצועי. יש לו ראייה של השטח והוא גם רצה לזהות מאיפה הגיע התקלה. נראה לי הוא משקיע בלקוח והוא חמוד מאוד. הופתעתי גם שבפעם הראשונה הוא לא רצה לקחת כסף. עכשיו המנורות מתוקנות יפה ונחמד, אנחנו מרוצים ואני אמשיך להזמין אותו. הוא הגיע בזמן וגם לפני זה הוא קבע. הוא מאוד אחראי וגם אכפת לו מכל דבר. הייתה לי בעיה בגג והוא ניסה לעזור לי עם זה, באתי אליו עם כל מיני שאילתות וסוגיות והוא נראה לי אדם שאוהב לעזור. הוא גם סיפק לי את הנורות החדשות ונראה לי אפילו במחיר זול יותר מאשר אם הייתי הולכת לקנות אותן בעצמי. מעבר לזה הוא מאוד זמין וממש מגיע תוך יום. הוא תמיד הגיע מהר וכשהייתה התקלה הראשונה הוא בא באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ר. כפר יונה.
אשרור: 09/03/2024
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
תיקון חשמל במקלחת.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא הגיע בזמן ותיקן במהירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 377 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
תעודת הסמכה - התקנת עמדות טעינה חשמליות EVEDGE
בתוקף עד
אודות
ויקטור הוא חשמלאי מוסמך עם ניסיון של כ-20 שנים בתחום. הוא נשוי ואב לשלוש בנות (מקסימות!), ולאחרונה הצטרף למשפחה גם רועה בלגי. ויקטור הוא חובב טיולים וטבע ויוצא לדוג כשיש לו זמן פנוי.
את דרכו המקצועית התחיל ויקטור במפעל שמייצר ציוד למעבדות בבתי ספר "התחלתי להתעסק בחשמל כשהייתי במפעל, למדתי את התחום כי היו בעיות שהייתי צריך להבין בחשמל כדי לפתור ולא היה לי את הידע המתאים. ברגע שלמדתי יכולתי להכין דברים יצירתיים מאוד. עד היום יש במעבדות בבתי ספר דברים שייצרתי". אחרי 18 שנים במפעל הוא הגיע לתחושת מיצוי ועבר לאחזקת מבנים בדיורים מוגנים, שם עבד כ-20 שנה. ב-2017 הוא יצא לדרך חדשה כעצמאי.
מידע מקצועי
במסגרת העבודה שלו באחזקת מבנים, ויקטור התמחה בכל סוגי העבודות – החל בעבודות גבס וכלה באינסטלציה. "עכשיו החלטתי להתמקד ולהתעסק רק בחשמל" הוא אומר, "אבל הידע שצברתי בתחומים אחרים מאפשר לי לפתור בעיות מורכבות, שאני מאוד אוהב כי הן מאתגרות אותי ומצריכות חשיבה יצירתית. אני גם יודע איך לעבוד עם גבס ולסגור בצורה אסתטית כל חציבה שעשיתי בקיר".
"הדבר שאני הכי אוהב בתחום הוא הסיפוק שבא אחרי עבודה שעשיתי כמו שצריך" מספר ויקטור, "אני לא יכול לעזוב אם אני מרגיש שלא עשיתי עבודה מושלמת ושהשארתי דברים לא גמורים. אין כמו התחושה בסוף יום עבודה כשאני יודע שהלקוחות מרוצים ושעשיתי עבודה טובה"
בעתיד הוא רוצה להתפתח ולגדול כעצמאי בתחום החשמל, ואולי גם לעסוק באחזקה כוללת של דירות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.