החלפת מדחס ומאווררים במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! איציק תפעל לי תקלות בשלט רחוק, הוא הסביר הכל והמחירים שלו סבבה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיל
משוב: 07/06/2025
תיאור השירות:
התקנות ותיקוני מזגנים עיליים ומרכזיים.
חוות דעת:
הוא איש יקר ומיוחד ונותן שירות כמו שצריך! הוא מספר אחד ופשוט חבל על הזמן! לא השוויתי מחירים ולכן לא דירגתי את המחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרי ד. ראשון לציון.
משוב: 09/03/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת טורנדו, 5 כוח סוס.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בפה מלא וסומכת עליו בעיניים עצומות. הוא איש מקצוע ברמות אחרות, הגון, ישר, מדהים, ממש מקצוען אמיתי. אני כבר שנים איתו. המלצתי עליו אחר כך לאנשים אחרים. אחרי ההתקנה הוא בא עוד פעם לבדוק שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי דלדרון, יבנה.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
החלפת משאבה במזגן אינוורטר מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה נורא טובה ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי ט. תל אביב.
משוב: 07/06/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי 5 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
זה האיש מזגנים הכי טוב שראיתי בחיים והכרתי כמה. התרשמתי מהאמינות, המקצועיות והידע שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורן גל, רחובות.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מבירור שעשיתי המחיר היה מאוד הוגן. הוא מאוד מקצועי ועשה עבודה טובה. נתן לי אחריות שאם לא זה עובד הוא יגיע ויתקן ללא תשלום. הגיע בזמן ועשה עבודה מהירה ומקצועית מאוד. הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי בלאיש, מצליח.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן אלקטרה תקול וייעוץ.
חוות דעת:
איציק היה נשמע מקצועי בטלפון. כשהגיע עשה שלל בדיקות, הסביר בסבלנות והיה מקצועי מאוד. אחרי שבדק המליץ לי להחליף מזגן ונתן לי רשימה של מזגנים אחרים. היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן ל. רחובות.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, הוא מאד מקצועי והזמינות שלו הייתה יחסית טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי כהן, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, הגיע מהר, זיהה את הבעיה וטיפל בה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום המיזוג הגיע איציק דרך חבר, ואחרי שהוא גילה את עולם המיזוג הוא התאהב. "אני תמיד אומר שבנאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב ולא את מה שדורשים ממנו, בנאדם יצליח רק במה שהוא אוהב ולא במה שיכריחו אותו לעשות."
הוא בזוגיות שנייה ואב לשתי בנות, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו בים – האהבה השנייה שלו, או כמו שהוא מגדיר את זה – התמכרות.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה הקשר עם הלקוחות, והוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי מקרה שבו נכנסתי לבית של משפחה ויכולתי לראות את המצב הכלכלי הקשה שלהם, זה היה שיא הקיץ ושיא החום ופשוט לא היה לי לב לקחת מהם כסף על התיקון. אמרתי להם שיתרמו את הכסף. יש לי רגישות לילדים קטנים, וזה לא שאני אתעשר מ-200 או 300 ש"ח, אבל בשבילם זה עוד אוכל לילדים. אני מאמין שזה בסוף חוזר אליך, וזה מה שיביא לך פרנסה."
"מה שאני אוהב במקצוע זה שאפשר לעשות טוב לאנשים. זה לא רק מכירה, לפעמים אני באמת מרגיש שאני עושה מצווה. לעיתים אנשים מתקשרים אליי להתייעץ, לשאול שאלות, לקבל מידע – ואני נותן את זה ללא תשלום, זה באמת מספק."
לגבי השאיפות לעתיד, הוא מבקש קודם כל בריאות ומקווה להמשיך ולגדול בעסק "לא להיות אלקטרה או תדיראן, אני אוהב את הלקוחות שלי הם כמו חברים".
איציק עוסק בתחום המיזוג כבר 12 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו מיזוג אחר , אותו הקים כשיצא לדרך עצמאית, לפני למעלה מ-10 שנים.
מה שמאתגר אותו בעבודה הוא ההגעה למקומות שבהם יש תקלה שרבים ניסו לפתור ונכשלו. "ברגע שהלקוח אומר לי בטלפון שזו תקלה שאחרים לא הצליחו לפתור אני קופץ על זה, וכשאני מצליח להגיע לפיתרון זה יוצר לי סיפוק - גם עבורי אבל גם כלפי העסק שלי כי זה משהו שהקמתי בשתי ידיים. "
תחומי ההתמחות:
:: התקנת כל סוגי מערכות המיזוג
:: תיקון מערכות מיזוג מסוגים רבים
:: ניקוי מערכות מיזוג ללא כימיקלים
:: תיקון והתקנת מערכות rvf
"אני נוהג לקרוא כתבות ומאמרים מקצועיים בנושא של מיזוג ולפני כמה זמן קראתי על קנדה" הוא מספר. "שם הם ממש שומרים על הסביבה והם מבצעים ניקוי של מערכות מיזוג בלי כימיקלים. אז למדתי את השיטה, והחלטתי להכניס את זה לעסק. היום אנחנו עושים את זה וזה פשוט מצוין. יותר בריא, יותר ירוק, ולא פוגע בבעלי חיים או תינוקות שיש בבית, ואני ממש שמח שהחלטתי על זה."
ב
מיזוג אחר מספקים שירותי מיזוג, ואם לא יצאתם מרוצים לא תשלמו (אבל לפי איציק- "אין מצב שלא תצאו מרוצים").
שאלות ותשובות עם איציק
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (באר שבע והסביבה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.