נתנאל היה נורא הוגן. הוא עשה לי צילום ואמר שיש שם סתימות ישנות שעדיף לא לגעת בהן כי הן עלולות להפוך את הטיפול למאוד מורכב. העריך שהכאב הוא תוצאה של לחץ נקודתי שיעבור עם הזמן, והוא אכן צדק: זה עבר בלי צורך בטיפול גדול יותר. היה אחלה, מחיר ממש סביר בעיניי ושירות מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל משיח, רחובות.
משוב: 07/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שיניים הכולל ניקוי אבנית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד אוחנה, ראשון לציון.
משוב: 15/03/2023
תיאור השירות:
טיפול שיניים באופן שוטף כולל סתימות ושיננית.
חוות דעת:
רופא מצוין, איש נחמד, מקצוען ונעים הליכות. אני ממליץ לכולם.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
נתן קריטי, ראשון לציון.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
טיפול בסתימות, מעקב שיניים ושיננית.
חוות דעת:
שירות מעולה, כל מה שהייתי רוצה מרופא שיניים יש לו, אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נילי חממי, ראשון לציון.
משוב: 12/02/2023
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכללו סתימה, ניקוי אבנית וטיפול שורש.
אני איתו כל כך הרבה שנים ואני מאוד מרוצה. הבן אדם היחיד שאני נותנת לו לגעת לי בשיניים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד גולדשטיין, רחובות.
משוב: 30/09/2023
תיאור השירות:
טיפול SOS להתקנת כתר שנפל.
חוות דעת:
היה מצוין! מענה מידי לקריאתנו, עמידה בזמן התור שנקבע, מסביר בצורה ברורה ואמין מאד, טיפול מקצועי, ומחיר הוגן. 10 לאורך כל הטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי לוי, יבנה.
משוב: 13/08/2023
תיאור השירות:
סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! אחרי אבחון הוחלט לבצע טיפול שורש, לאחר מכן הוסכם שנקבל החלטה תוך כדי הטיפול. לבסוף הטיפול נגמר רק בסתימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה הררי, יבנה.
משוב: 25/07/2023
תיאור השירות:
עקירת שן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביתר צנעני, נס ציונה.
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
טיפול שכלל שתי עקירות שיניים כירורגיות.
חוות דעת:
היה מעולה, נותן לו 10. באמת בחור מותק, הטיפולים מאוד טובים וללא כאבים. הוא היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
שאלות ותשובות עם ד"ר נתנאל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.