אני לא פגשתי אותו, הוא הגיע לדירה שאני משכירה. הוא נשמע אדיב, נחמד ומקצועי, תיקן את התקלה, סידר הכל והיה הוגן במחיר לדעתי. אני מדרגת אותו 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה סילברמן, נתניה.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 28/02/2024
תיאור השירות:
תיקון שני תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, תיקן מה שהיה צריך והיה מאוד נחמד. הוא אדם ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז נקש, חדרה.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 09/11/2023
תיאור השירות:
החלפת תריס ותיקון חלון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא בחור עשר, אמין, ישר, עמד בהתחייבות שלו לגבי המחיר והמחיר היה לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אורטל ר. חדרה.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס גלילה.
חוות דעת:
ביקשתי הצעת מחיר עמי וירין הגיבו במהירות, וירין הגיע כבר למחרת. הוא עבד בצורה מסודרת ונקייה, טיפל בבעיה במקצועיות רבה ובמסירות, וכל זאת בזריזות מרשימה. התרשמתי מאוד מאיכות עבודתו ובחרתי להחליף רצועות גם בחלונות נוספים בבית. מציאת איש מקצוע מצוין היא הזדמנות שאסור לפספס. אני מרוצה ביותר מהשירות שקיבלתי וממליצה עליכם בחום. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי יהודה, נתניה.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שיצא מהמסילה של חלון סלון גדול.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, הגיע לתקן מהר כמו שהבטיח ועשה את העבודה במהירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איתנה אלקיים, נתניה.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות לתריס חלון.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם כגן, נתניה.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
עמי היה מקצועי ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילה טמיר, נתניה.
אשרור: 31/05/2024
משוב: 07/08/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה כולל החלפת רצועות קרועות.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי זילברשר, חדרה.
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1470 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.