היה מצוין! אני מאוד מרוצה! העובדים פגעו בטעות ברשת של אחד הדיירים, התנצלו ותיקנו על חשבונם, הם התנהגו בנימוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפהוד רייף, זכרון יעקב.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מערכת דוד שמש כרומגן 150 שכלל פירוק היש והתקנה של דוד וקולט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי. דודי הגיע לקריאה למחרת היום (שישי) והמליץ על החלפת המערכת (נוזלת משנת 2010) תאם את העבודה ליום ראשון ואכן הגיע צוות אחר והתקין (לא דודי). סה״כ עשו מה שביקשתי בתנאים לא פשוטים (גשם). תודה רבה.
קובי והצוות הגיעו בזמן והציעו לי את כל האופציות הקיימות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל מאייר, חיפה.
אשרור: 18/09/2023
משוב: 17/07/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש של חברת אמישארגז על גג רעפים.
חוות דעת:
קובי נתן שירות מהיר ויעיל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דורון ספיר, שריד.
אשרור: 08/09/2023
משוב: 10/07/2023
תיאור השירות:
אספקת והתקנת קולט שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
קובי נתן שירות סבבה לגמרי, הוא עדכן אותי בהכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלעד ז. רמת ישי.
אשרור: 15/06/2023
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז ערבול וקולט דוד של כרומגן, 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מצוין. קבענו ליום למחרת, הם עשו עבודה מעולה, היו מקצוענים, אדיבים ונעימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור כהן, קרית מוצקין.
משוב: 01/06/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט ודוד שמש בנפח 120 ליטר של חברת אמישראגז.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר פ. חיפה.
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 739 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
*על כל עבודה קיימת מסגרת אחריות פרט לסתימות.
שאלות ותשובות עם קובי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.