הזמנתי את קובי ביום שישי בשיא הלחץ והוא הגיע מהר מאוד. הסביר כל דבר ודבר והכי חשוב בחיוך! לקח מחיר סופר הוגן! קובי נעים, סבלני ושירותי מאוד. הסביר כל דבר ודבר. אני סופר ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר גנד, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/10/2025
תיאור השירות:
החלפת קולט בדוד שמש בנפח 150 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית שני, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 27/08/2025
משוב: 27/05/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ש. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 08/06/2025
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
החלפת קולט כרומגן cr12.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן פ. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 21/04/2025
משוב: 03/03/2025
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שני צפניק, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/02/2025
תיאור השירות:
תיקון דליפה והחלפת פלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה שירות טוב והוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלן ג. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אמין מקצועי. הבחור פתר במקצועיות. אפנה שוב אליו בקלקול הבא.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אפרת ש. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ערב חג, היה בסדר גמור ופנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר דר, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 23/07/2023
משוב: 23/05/2023
תיאור השירות:
בדיקת קולטים תקולים בדוד שמש.
חוות דעת:
קובי היה מאה אחוז, הוא בעל מקצוע טוב והצליח לעלות על הבעיה! המחיר שלקח קצת יקר לדעתי.
קובי היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 783 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
*על כל עבודה קיימת מסגרת אחריות פרט לסתימות.
שאלות ותשובות עם קובי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.