החלפה של דוד חשמלי וקולט שמש ישנים בחדשים של כרומגן 120 ליטר.
חוות דעת:
מאד פרקטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחף אלטמן, חיפה.
משוב: 26/01/2022
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולט של 120 ליטר מחברת אמישרגז ופינוי דוד ישן.
חוות דעת:
קובי היה מעולה, הביא את הצוות שלו והם עשו עבודה מקצועית ביותר. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שפילר, חיפה.
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
התקנת דוד חדש של חברת כורמגן, 120 ליטרים והעברה של הקולט הישן למיקום אחר בגג.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה בסדר גמור, הגיע בזמן והכל בסדר. גם השירות שנתן היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אריה רדלה, חיפה.
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
החלפת קולטים בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע מהר ועשה הכל כמו שצריך, המחיר היה הוגן והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית פ. חיפה.
אשרור: 23/04/2021
משוב: 22/02/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד,150, וקולט על גג רעפים ובהתאם פירוק והרכבת רעפים באיזור עליו עבדו.
חוות דעת:
קובי היה מקצועי ואמין, בהחלט מומלץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שחף יערי, חיפה.
אשרור: 11/02/2021
משוב: 05/11/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט דוד שמש.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
מסר מראש את העלות. המתקינים הגיעו בזמן ועשו עבודה מקצועית ומהירה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה סימנוביץ', חיפה.
משוב: 11/02/2021
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולט בבניין, כולל צנרת.
חוות דעת:
הם היו בסדר, בחורים נחמדים, הגיעו בזמן עבדו יפה, מהר ונקיי. התשלום היה מה שקבענו מראש והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס יואנוב, חיפה.
משוב: 04/11/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הקולט לדוד.
חוות דעת:
בסדר גמור! בחור מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה מעולה. הייתי מרוצה, אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 727 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.