הוא עשה עבודה טובה! מקצועית, הוא היה הכי זול שבדקתי ואני אמשיך לעבוד איתו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר מרציאנו, חדרה.
אשרור: 02/01/2023
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור דוד והחלפה של מסעף מים חמים וקרים.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! ומעבר למצופה האמת. קובי היה סבלני מאוד והסביר בדיוק את התקלה ומה שעומד מאחוריה. בנוסף מצא עוד תקלה בבית שפתרה לי את כמות המים החמים שאנחנו מקבלים. הדוד עובד עכשיו כמו דוד חדש! פשוט אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד זיני, חדרה.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג' בדוד.
חוות דעת:
קובי היה מקצועי, שירותי ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ליאת חי, חדרה.
משוב: 20/03/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמלי.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ביום שישי אחרי שהדוד עשה בעיות והוא הגיע במהירות, הספיק לטפל ולסגור את הכל לפני כניסת שבת, הוא נתן יחס מדהים ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוש אברהם, נופית.
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד לאחר פיצוץ ונזילה מהדוד.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! קובי הכניס מכשור פנימה והראה בתמונות למה חייבים להחליפו. הגיע למחרת עם צוות להתקנת הדוד החדש. נתן שרות מיידי מקצועי ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואל זפרן, הסוללים.
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ושחרור לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
מעולה, מעולה, מעולה! נקודה! עבד קשה קשה עד שהצליח לפתוח תוך זהירות מדהימה לא לפגוע בדוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב אלון, טירת כרמל.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדירה חדשה בת שנתיים.
חוות דעת:
היה מצויין! חיפשתי במידרג מישהו קרוב לאזור מגורי ופניתי לקובי. ההיענות של קובי הייתה כל כך מהירה שזה מדהים. תוך 3 שעות הכל כבר היה מאחורינו, פלאנג' חדש, ויש לנו מים חמים כמו שלא היו מעולם. כל הכבוד, תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז פפרני, חיפה.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי על הגג.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע בזמן וטיפל מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 737 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
*על כל עבודה קיימת מסגרת אחריות פרט לסתימות.
שאלות ותשובות עם קובי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.