יצרתי קשר עם שחר לצורך החלפת מסננת ביוב במקלחון. שלחתי לו תמונה והוא היה מאוד שירותי. לאחר מכן החלטתי למקסם את הביקור ולהחליף מספר מכסי ביוב. שוב שלחתי לו תמונות וסיכמנו הצעת מחיר חדשה. לאורך כל הזמן הוא היה מאוד זמין ושירותי. הוא הגיע אליי, ביצע את ההחלפות בצורה יפה ונקייה. ביקשתי ממנו שישאיר לי חלקי חילוף (החלק הנשלף במסננת והמכסים) והוא השאיר לי 2 ערכות מלאות בלי תוספת תשלום. בנוסף, הראתי לו תקלה נוספת בברז, הוא אמר שינסה להשיג לי את החלק. למרות ששילמתי לו את המחיר המוסכם על העבודה, הוא הגדיל ראש וחזר לאחר כשעתיים עם החלק לתיקון הברז ולא גבה ממני שקל אחד נוסף, לא על החלק ולא על הביקור הנוסף.
ממליצה בחום על שחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאן שוחנה, רמת השרון.
משוב: 29/05/2024
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדינה עמיר, הרצליה.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מקטע צינור ביוב הנמצא מתחת לאדמה בעומק של כ- 40 ס"מ, מחוץ לבית, חיבור לצינור הביוב הישן שיוצא מהבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מדהים! עבדו מהר נקי, על פי מה שנקבע בינינו. העבודה נראית טובה, החומרים נראו טובים, אנשים נעימים וישרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור א. הרצליה.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ונטיל בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בהתראה קצרה והיה מאוד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה רוגוזינסקי, הרצליה.
משוב: 21/11/2023
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מזגן עילי של חברת תדיראן בעקבות ריח רע.
חוות דעת:
שחר הגיע עם עוד עובד. הם הגיעו בהתראה של 20 דקות והשירות שלהם היה ממש טוב. הוא אמר שלדעתו זה מה שיפתור את הבעיה ובאמת הבעיה נפתרה לכמה שעות ואז זה חזר. הוא התקשר אלי אחרי שבוע וחצי, אמרנו לו שזה באמת לא פתר את הבעיה. הוא רצה להחזיר לי את כל הסכום ששילמתי כי מבחינתו הוא לא עשה כלום אבל לא הסכמתי אז הוא החזיר חצי מהכסף. מבחינת השירות אנחנו ממש מרוצים. יש לנו בעיה במזגן שכמה חברות ניסו לפתור ולא הצליחו כולל תדיראן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון אמיתי, הרצליה.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
התקנת שני כיורים כולל ברזים.
חוות דעת:
הכול היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב עמרמי, רמת השרון.
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקור ריח בצנרת ביוב.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן שקבענו, בדק מהי הבעיה ונראה שהוא יודע מה צריך לעשות. לדעתי, המחיר סביר וסך הכל אני מרוצה וממליץ על השירות!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נעמה ה., רמת השרון.
משוב: 30/10/2023
תיאור השירות:
תיקון שירותים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה מרום, הרצליה.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
טאי אסתר ב. הרצליה.
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהכיור לארון מטבח כולל איטום בסיליקון עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
שחר עשה ממש שליחות! הוא עשה עבודה מצוינת, היה אדיב והגיע במהירות, הקשישה מאוד מרוצה. המון בעלי מקצוע נסחבים והוא הגיע כמה שיותר מהר כדי לטפל בזה. על זה באמת כל הכבוד לו! מגיע לו 100!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
38 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.