הוא הגיע מהר, אבחן את התקלה וטיפל בה. הוא תיקתק את העניינים ואני הייתי מבסוט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב בטש, מודיעין.
משוב: 29/11/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט.
חוות דעת:
הגיע בזמן וביצע את העבודה כנדרש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי אבייב, מודיעין.
משוב: 09/11/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בדוד שמש בעקבות נזילת מים למכסה החשמל.
חוות דעת:
רישו היה בסדר גמור. הגיע בזמן, מצא את התקלה, הציע לי לבדוק אם עדיין יש אחריות מהחברה ולקח רק דמי ביקור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם מנצל, גבעתיים.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 02/08/2023
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הסברתי בפלאפון את הבעיה, תוך 30 דקות הוא היה אצלנו בבית, תיקן את הנזק לשביעות רצוני המלאה, והשאיר אחר כך את חדר השרותים מצוחצח. ישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר גבע, תל אביב.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טל ר. תל אביב.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 20/11/2023
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בבעייה של דוד.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ס. תל אביב.
אשרור: 18/03/2024
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מתג בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, שירותי וחביב, הגיע בזמן וסיים מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ויקטוריה טל, תל אביב.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שלא מחמם.
חוות דעת:
רישו הגיע בזמן והיה שירותי וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית ואבי מ. תל אביב.
אשרור: 08/01/2024
משוב: 11/09/2023
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניר מנדל, תל אביב.
אשרור: 14/11/2023
משוב: 05/02/2023
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל. רישו אדם מאוד נחמד, ממש מקצוען ומחירים סבירים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.