היה אחלה! הוא מהמם, עשה עבודה מדהימה, עמד בזמנים ולקח מחיר נורמלי לדעתי. ממש כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל אלבז, כפר סבא.
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
תיקון שקע הטענה לגלקסי.
חוות דעת:
יאיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלנה קודל, כפר סבא.
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר גלקסי.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון לפני, באתי, סידרו לי, תיקנו ובנתיים הכול בסדר. המחיר סביר לאיזור שלי לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
ולדימיר יאנובר, כפר סבא.
משוב: 14/11/2022
תיאור השירות:
תיקון טאבלט של חברת LENOVO שכלל תיקון שקע טעינה.
חוות דעת:
אני מרוצה. הם עשו את התיקון תוך מספר שעות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי יוספי, כפר סבא.
משוב: 12/08/2022
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפון 12 מיני ומכירת מגן מסך.
חוות דעת:
הוא היה ממש לטוב. זה לקח חצי שעה והמסך נראה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד נישרי, כפר סבא.
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מסך של סמארטפון מחברת שיואמי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, תיקן במקום והיה מוכן תוך שעה וחצי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רועי ז. רעננה.
אשרור: 05/07/2021
משוב: 20/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מסך לפלאפון מסוג Samsung.
חוות דעת:
זריז, יעיל ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יאיר הוא בן 39, נשוי ואב לילד. הוא מנהל מעבדה וחנות סלולר משנת 2007. "הגעתי לתחום כמעט במקרה", הוא מספר. "תמיד היתה לי אהבה לגאדג'טים וטכנולוגיה. כשהייתי סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים יצא האייפון הראשון, ואני ייבאתי ומכרתי אותם בארץ. בגלל שהמערכות לא תמכו בעברית והמכשירים היו מגיעים נעולים הייתי צריך לתת גם שירות ותמיכה למי שקנו ממני את המכשירים, ומשם זה התפתח" החנות מספקת שירות ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. "אני אוהב את האתגר שבאיתור ופתרון בעיות" אומר יאיר, "זה מאוד מספק לפתור בעיות שאחרים לא הצליחו לפתור לפני"
מידע מקצועי
המעבדה של יאיר מספקת את כל סוגי התיקונים למכשירים סלולריים, והם גם מתפקדים כחנות סלולר. למעבדה יש חלון שקוף, ואפשר לראות את כל מה שעושים בה גם מתוך החנות. "קיבלתי את ההשראה ממשפט של הנרי פורד. הוא אמר שהמשמעות של להיות איכותי זה לעשות את הכי טוב גם כשלא רואים, אז אמרתי – למה בעצם שלא יראו?"
"בתור לקוח, נכוותי לא מעט פעמים משירות לא טוב, לכן אני תמיד מנסה לראות את הצד של הלקוח" מעיד יאיר. "המטרה שלי היא קודם כל לפתור לאנשים את הבעיות, אני לא מסתכל על הכיס שלהם". לפני כמה שנים נכנסה לחנות לקוחה עם טלפון וביקשה עזרה בפתיחת מכשיר נעול שהיא מצאה. משהו היה נראה לו חשוד, הוא בירר וגילה שהמכשיר גנוב. הוא איתר את הבעלים של המכשיר והחזיר לו אותו. "יש אנשים בתחום שמנסים לעשות כסף קל", הוא אומר, "המטרה שלי היא קודם כל לספק את השירות הכי טוב בתחום, לא להסתכל רק בשורת הרווח"
השאיפה לעתיד היא לצמוח ולהוסיף לחנות מחלקת תמיכה טכנית טלפונית ומחלקה שתתמחה רק בשירות לעסקים. "השמיים הם הגבול" אומר יאיר בחיוך, "אני לא יודע איפה אני אהיה עוד עשר שנים, אבל אני יודע שזה יהיה בתחום הזה ושאני אמשיך לצמוח ולהתקדם"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.