היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל. קניית מכשיר חדש גוגל פיקסל, אחרי שנשבר לי המסך לגמרי, לקח בדיוק יום עד שהגיע והעביר הכל מהטלפון הישן. בזמן הזה הייתי עם טלפון חלופי שסיפק לי ככה שהכל עבר חלק לגמרי, ובנוסף למקצועיות היו ממש נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור ארמי, תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון סמארטפון שלא נדלק מסוג סמסונג.
חוות דעת:
יאיר היה מצוין, עשה עבודה טובה, הייתי מרוצה מהיחס שנתן, מהטיפול ומהסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון אפלבאום, תל אביב.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפון 6S.
חוות דעת:
יאיר נתן אחלה שירות. הוא היה אמין וזול ונתן יחס ממש טוב. שירות נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סהר אלימלך, תל אביב.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
תיקון אייפון.
חוות דעת:
דיברתי איתו לפני התיקון ולפי מה שהסברתי הוא אמר שזה יכול להיות בעיה בשקע טעינה, שזה תיקון די יקר. ביקשתי ממנו שיעשה את הבדיקה ויודיע לי מה הבעיה באמת, אחרי שעה הוא בדק ואמר שאין בעיה בשקע טעינה. החלפתי מסך במקום אחר, ושכחו כנראה להחזיר חלק כלשהו שגרם לבעיה. הוא תיקן את הבעיה בעלות סמלית, הוכיחו אמינות ומקצועיות, אני מאוד רוצה להמליץ גם על השירות וגם על המהירות, קיבלתי שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה גרינברג, תל אביב.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הם היו ממש נחמדים ואדיבים, נתנו שירות ממש טוב והרגיעו וגם המחיר היה טוב לדעתי. באותו יום הם תיקנו את המכשיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל שי, תל אביב.
משוב: 22/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג אייפון 6, שכלל איפוס של המכשיר. בנוסף הוא לימד אותי על פונקציות שונות הקיימות במכשיר.
חוות דעת:
הוא הכי טוב שראיתי במדינת ישראל. בחור מאוד מיוחד. הוא מקצועי ביותר, שירותי, אדיב והכל. הוא ממש פנטסטי. ביצע את העבודה במהירות ויעילות. אני בוודאות אחזור שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה אילוז, נתניה.
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
החלפת מכשיר סלולרי סמסונג אולטרה?s22 שנדרס.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי. עברתי לאולטרה S 23 והעברת כל האינפורמציה מהישן לחדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יאיר סימן טוב, הוד השרון.
משוב: 20/05/2025
תיאור השירות:
תיקון גב של אייפון 13 פרו מקס.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קארין בן-מאיר, נירית.
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מסך בגלקסי S23.
חוות דעת:
בעלי היה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 117 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יאיר הוא בן 39, נשוי ואב לילד. הוא מנהל מעבדה וחנות סלולר משנת 2007. "הגעתי לתחום כמעט במקרה", הוא מספר. "תמיד היתה לי אהבה לגאדג'טים וטכנולוגיה. כשהייתי סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים יצא האייפון הראשון, ואני ייבאתי ומכרתי אותם בארץ. בגלל שהמערכות לא תמכו בעברית והמכשירים היו מגיעים נעולים הייתי צריך לתת גם שירות ותמיכה למי שקנו ממני את המכשירים, ומשם זה התפתח" החנות מספקת שירות ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. "אני אוהב את האתגר שבאיתור ופתרון בעיות" אומר יאיר, "זה מאוד מספק לפתור בעיות שאחרים לא הצליחו לפתור לפני"
מידע מקצועי
המעבדה של יאיר מספקת את כל סוגי התיקונים למכשירים סלולריים, והם גם מתפקדים כחנות סלולר. למעבדה יש חלון שקוף, ואפשר לראות את כל מה שעושים בה גם מתוך החנות. "קיבלתי את ההשראה ממשפט של הנרי פורד. הוא אמר שהמשמעות של להיות איכותי זה לעשות את הכי טוב גם כשלא רואים, אז אמרתי – למה בעצם שלא יראו?"
"בתור לקוח, נכוותי לא מעט פעמים משירות לא טוב, לכן אני תמיד מנסה לראות את הצד של הלקוח" מעיד יאיר. "המטרה שלי היא קודם כל לפתור לאנשים את הבעיות, אני לא מסתכל על הכיס שלהם". לפני כמה שנים נכנסה לחנות לקוחה עם טלפון וביקשה עזרה בפתיחת מכשיר נעול שהיא מצאה. משהו היה נראה לו חשוד, הוא בירר וגילה שהמכשיר גנוב. הוא איתר את הבעלים של המכשיר והחזיר לו אותו. "יש אנשים בתחום שמנסים לעשות כסף קל", הוא אומר, "המטרה שלי היא קודם כל לספק את השירות הכי טוב בתחום, לא להסתכל רק בשורת הרווח"
השאיפה לעתיד היא לצמוח ולהוסיף לחנות מחלקת תמיכה טכנית טלפונית ומחלקה שתתמחה רק בשירות לעסקים. "השמיים הם הגבול" אומר יאיר בחיוך, "אני לא יודע איפה אני אהיה עוד עשר שנים, אבל אני יודע שזה יהיה בתחום הזה ושאני אמשיך לצמוח ולהתקדם"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.