עזרא היה בסדר גמור, הגיע, תיקן במהירות ועשה עבודה יפה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מירב עזרא, גבעת שמואל.
משוב: 28/05/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא עובד טוב, בא בזמן ורוצה שהכל יהיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק זהבי, פתח תקווה.
משוב: 27/04/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ששלב אחד שלו נשבר.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן מנחמוב, פתח תקווה.
משוב: 05/03/2023
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס ותיקון חלון.
חוות דעת:
עזרא היה מעולה, מקצוען, נתן שירות טוב ופתר לי את הבעיה ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאב פרג, גבעת שמואל.
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
החלפת שני צירים חלודים בחלון והחלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
דורון היה באמת אחלה מכל הבחינות - היחס, ההגעה בזמנים והמקצועיות. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ו. פתח תקווה.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת רצועה וקפיץ בשני תריסים ידניים.
חוות דעת:
הרושם שלי ממנו חיובי. הוא הגיע בזמן ועמד במחירים שהוא אמר. הוא היה בסדר ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.