משיח התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 07/09/2025
תיאור השירות:
החלפת מנעול וידית לדלת עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
משיח הגיע פעמיים עבור התיקון והלך במיוחד לקנות את החלקים. הקשישה מאוד מרוצה ומודה לו, הוא פשוט בחור נהדר, משקיען ומקצועי. תודה רבה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
150 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת מידרג .
שעה אחת נתרמה
על ידי משיח
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
עפרה חממי, תל אביב.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
ביצוע עבודות שונות בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי איצקוביץ', תל אביב.
אשרור: 21/08/2025
משוב: 17/05/2025
תיאור השירות:
פירוק ארון הזזה 2 דלתות.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור ד. תל אביב.
משוב: 19/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מדפים, וילון ותיקונים כלליים.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צליל פ. תל אביב.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
הרכבת ארון.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי ונעים. מומלץ! הגיע בזמן והיה זמין. בהחלט נזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.