מדובר באיש מקצוע מעולה, נחמד, אדיב, מקצועי, מגיע בזמן ומבחינתי עם מחירים הוגנים לחלוטין! כבר כשדיברנו בטלפון ותיארתי לו את התקלה היה לו כיוון כללי לגבי הטיפול המתאים, כשהגיע בעצמו טיפל בה כמו שצריך. אחרי כמה ימים המקרר התחיל לטרטר והוא הגיע וטיפל במאוורר ללא גביית תשלום. מגיע לו פשוט עשר חד וחלק, אני הייתי שבע רצון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ק. תל אביב.
אשרור: 17/03/2023
משוב: 16/01/2023
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה ט. תל אביב.
משוב: 02/01/2023
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הביא לי מנוע חדש, התקין והחזיר את המקרר לחיים. עמד בזמנים והיה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיראל פרונמן, תל אביב.
משוב: 11/08/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
אחד יחיד ומיוחד. אין דברים כאלה בעולם. הוא הנחה אותי איך לתקן את התקלה ונתן לי תמיכה טלפונית. עבר איתי שלב אחרי שלב, היה סבלני ועזר לי לטפל בבעיה דרך הטלפון ללא עלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איזל בכר, תל אביב.
משוב: 26/08/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקפיא של חברת סמסונג.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, הוא לא ענה בפעם הראשונה ואז חזר אליי פעמיים! הוא פתר את הבעיה בטלפון באופן מקצועי והכי הגון בעולם. הכי קל זה לבוא, במקום הוא שאל שאלות, אמר לי לחכות 48 שעות, נתן לי תשובות לגבי שאלות נוספות שהיו לי על מנורה וגומיות. אחרי שעשיתי מה שאמר נפתרה הבעיה ובזכותו סיימתי את הבעיה בלי בעל מקצוע. אני ממליץ בחום לפנות אליו על כל תקלה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מוני בר אור, תל אביב.
משוב: 10/08/2021
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא מקסים, כיף לדעת שיש אנשים כאלה! יוסי בדק את המקרר, זיהה מהר מאוד את הבעיה והבין שהלך המדחס. נתן לי מספר אופציות להמשך, בחור ישר, הגון וחביב. כשהבין שאלך על מקרר חדש ולא זול. עשה לי הנחה קטנה בתשלום הביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה ו. תל אביב.
אשרור: 05/08/2021
משוב: 06/06/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לטיפול במקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! התקשרנו במחשבה להזמין טכנאי למקרר, אבל יוסי שאל כמה שאלות מכוונות ופתר את הבעיה טלפונית. אם תהיה לנו תקלה בעתיד נקרא לו, היה ממש מצוין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ליאת ו. תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לטיפול התחממות מקרר.
חוות דעת:
איבחן דרך הטלפון את הבעיה, הציע דרך פיתרון, אמר שאין טעם שהוא יבוא לתקלה כזו. כמובן העזרה הטלפונית הייתה ללא תשלום. נשמע ממש אחלה, אהבתי שהוא לא הגיע בכוח וחסך לשנינו זמן וכסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1056 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.