הוא היה מעולה! הוא היה מאוד נעים ואדיב. הגיע ממש מהר ותיקתק את כל העבודה. הרגיש מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נינה ממון, ירושלים.
אשרור: 26/10/2025
משוב: 28/07/2025
תיאור השירות:
תליית מדף ולוח.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, עבד מדויק ונקי. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ריעאני, חיפה.
משוב: 24/10/2025
תיאור השירות:
תליית תמונות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש! גם בן אדם מאוד נחמד וגם מקצועי. לדעתי הוא לקח מחיר טוב, אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מייקל פלי, תל אביב.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
תיקון של תריס, ברז ושקע.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצוען אמיתי, אדיב ואמין מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסנת ט. ירושלים.
אשרור: 16/10/2025
משוב: 19/08/2025
תיאור השירות:
תליית מסך טלוויזיה והרכבת דלת של ארון.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמי רחמן, מבשרת ציון.
משוב: 15/10/2025
תיאור השירות:
התקנת מדף מורכב שדרש דיבלים מיוחדים.
חוות דעת:
יוסי היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה ברגר, ירושלים.
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
התקנת ברז ותיקון כיור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא כץ, ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תלייה של מפזר חום, התקנת מנורות לד, כיוונון דלת ארון ומגירה, תיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
בעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. התמודד בקלות עם מגוון של עבודות. העבודה הייתה מקצועית ונקייה. כשהתגלה עוד עניין קטן, קפץ אלינו גם למחרת. היה אדיב ודייקן. אפילו הסביר בסבלנות מה הוא עושה לילדים הסקרנים שהתרוצצו סביבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי ב. ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תליית מדפים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (בית שמש והסביבה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.