הוא והעובד נתנו שירות מדהים יוצא מן הכלל! מעולם לא פגשתי אנשי מקצוע כה הגונים, מסבירי פנים, מקצועיים וישרים! אני הרבה יותר ממליץ, לעמוד בתור כדי לקבל מהם שירות. זכות של ממש!! למרות ההתמשכות בזמן העבודה לא דרשו שקל אחד יותר, על אף שהצעתי מיוזמתי, סירבו לקחת!
היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, עבד מדויק ונקי. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית לוי, עמינדב.
משוב: 26/06/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח, החלפת ברז מים במקלחת והחלפת מנעול.
חוות דעת:
אני ממליצה מאוד. הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, קנה את הציוד ואם היה צורך במשהו נוסף הוא עשה על הדרך בלי לחייב בתשלום נוסף. הוא אמין, נעים, נחמד והוגן במחירים לדעתי. קיבלתי עליו המלצה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן שטיין, ירושלים.
משוב: 07/12/2024
תיאור השירות:
תיקוני רהיטים ועבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
ממליץ מאוד, היה מדהים. הזמנו אותו יותר מפעם אחת. השירות היה מהיר, טוב ובמחיר הוגן בעיניי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חיים ששון, ירושלים.
משוב: 28/02/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון ותריס, עבודות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו! הוא עושה את העבודה בצורה אמינה, טובה, מקצועית והמחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סטיב גרוסמן, תל אביב.
משוב: 01/08/2025
תיאור השירות:
תיקונים במטבח, כולל נגרות, אינסטלציה ותיקון חלון.
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ! הם ושותפו הם מקצוענים אמיתיים. הם עלו על כל הציפיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר רוזן, מעלה אדומים.
משוב: 05/05/2025
תיאור השירות:
התקנת וילונות והרכבת שולחן וארונית.
חוות דעת:
היה מצוין הוא עשר מתוך עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ע. מבשרת ציון.
משוב: 10/08/2025
תיאור השירות:
תליית 2 מדפים ומראה.
חוות דעת:
יוסף עשה עבודה טובה והמחיר היה טוב מאוד לדעתי. הוא בא פעם אחת רק לראות את העבודה ולא חייב אותי על זה. הוא אדם בעל אופי ומוסר. זו ברכה להכניס אדם כזה הביתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. נ. מבשרת ציון.
משוב: 06/11/2024
תיאור השירות:
פירוק מחסן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.