הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! ללא ספק אקח אותו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
מתן פנחסי, רעננה.
משוב: 28/04/2025
תיאור השירות:
תליית מראה מרחפת על קרמיקה בשירותים.
חוות דעת:
מעולה, הגיע בזמן, היה זמין והתקין טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון וליאת ברעם, רעננה.
אשרור: 16/04/2025
משוב: 27/12/2024
תיאור השירות:
תיקון טיח שהתפרק ונפל מהתקרה בסלון דירה ישנה בגבעתיים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השרות היה מעולה.
הבחור הגיע בהתראה קצרה מאד, היה זמין מאד ורספונסיבי. ביצע את העבודה ביום שישי לאחר שהבין את החשיבות בפתרון מהיר. עבד נקי ומקצועי, כולל השמה של חומר מקשר וצביעה. זוהי דירה שאני מנהלת מרחוק עבור שוכרים של אמי ואני מרוצה מאד מהעבודה של רועי. אלו סוג בעלי המקצוע שאנו מצפים לקבל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טום ק. גבעתיים.
משוב: 23/07/2025
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד שוורץ, קרית אונו.
אשרור: 23/07/2025
משוב: 24/04/2025
תיאור השירות:
צביעת חדר, כולל איטום חורים וסדקים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מהיר, נחמד, מדויק בזמנים והשאיר אחריו נקי. הכל היה בסדר, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר כ. רמת גן.
משוב: 23/07/2025
תיאור השירות:
תליית מדפים ותמונות.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מקצועי, אדיב ונעים. שאל כל הזמן אם מה שעשה בסדר וגרם לנו להרגיש במידה ומשהו לא כמו שרצינו ניתן לפנות אליו. בוודאות איעזר שוב, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר בן גורי, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2025
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל צ. נס ציונה.
משוב: 21/07/2025
תיאור השירות:
קידוח בעץ.
חוות דעת:
אדיב, מקצועי, צנוע, שירות 10! היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל צאופן, תל אביב.
אשרור: 21/07/2025
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
התקנת זרוע לטלוויזיה וארון אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
הילה רון, ראש העין.
אשרור: 20/07/2025
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מיטה, תיקון וילון גלילה, החלפת צינור וברז במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 545 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.