במסגרת תהליך גישור בעל המקצוע החזיר לי 50% מהתשלום על מנת לפצות.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 11/02/2024
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 11/02/2024 ע"י ליאורה בלוך
החזיר ללקוח 900 ש"ח
פיצוי כספי בסך 900 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -14/01/2024
חוות דעת:
היה לא טוב בכלל! הבאתי מישהו שיעשה הכל שוב אחריו, רמת גימור מאוד נמוכה. היה חפיף לגמרי. יצאתי מהמילואים, הייתי מאוד קצר ובזמן ולא רציתי להתעסק עם זה בכלל וסתם הלך הכסף לפח. אם הוא היה עושה עבודה כמו שצריך לא הייתי צריך להזמין אחד אחר.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
0
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
צר לי שהלקוח יצא בתחושה שלילית. שאיפתי היא שהלקוחות שלי יהיו מרוצים הן מהשירות והן מתוצרי העבודה שלי. לשיפור חווית הלקוח אחדד את נושא תיאום ציפיות עם הלקוח לרמת הגימור שתהא תואמת למצב.