עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיתוך שיש ללא אבק

אבק כוכבים זה נחמד אבל אבק של חיתוך שיש - קצת פחות. חיתוך שיש ללא אבק היא שיטה חדשה לחיתוך שיש, שחוסכת הרבה זמן וכאב ראש בניקיונות והכנות. איך זה עובד? כמה זה עולה ומה התהליך של חיתוך שיש ללא אבק? כל התשובות כאן, מתחילים

חיתוך שיש ללא אבק

כשחותכים שיש, הוא מתפרק לחלקיקי מיקרומטר קטנים מאוד, בתכלס זה אומר אבק והרבה. ואם זה לא מספיק, חלקיקי האבק שיוצאים מהשיש גם לא ממש בריאים למערכת הנשימה ולכן קבלן השיש עוטה מסכה ומרכיב משקפי מגן בעת החיתוך.

אם כבר יצא לכם לחתוך שיש בעבר, אולי אתם זוכרים שמאוד קשה לנקות את כמויות האבק אחר כך. פעם, היו ממליצים לעטוף את הבית בניילונים, ואח"כ לעשות ניקיון פסח. 

כדי להימנע מכל זה הומצאו מספר שיטות לחיתוך שיש ללא אבק, רובן מצריכות מכשירים גדולים וציוד ולכן נעשות רק במפעל שיש. אבל אל דאגה, קבלני השיש המציאו גם שיטה יעילה לחיתוך שיש ללא אבק באמצעות מפוח.

 

חיתוך שיש ללא אבק

חיתוך שיש ללא אבק בעזרת מפוח

השיטה הנפוצה לחיתוך שיש בבית הלקוח, ללא אבק - היא שיטת המפוח. קבלן השיש יחתוך את השיש ובמקביל, ישאב את האבק שיוצא מהשיש באמצעות מפוח, האבק יצא מצינור ישירות מהחלון הקרוב, וככה ישאיר את הבית נקי, מלבד שאריות אבק מזעריות שיהיו על השיש עצמו.

 

רגע לפני שחותכים שיש:  

כוכב ניתן לחתוך כל סוג שיש ללא אבק, קבלן השיש יגיע עם מסור ולהב שמתאימים לסוג השיש שלכם.

כוכב תשמחו לשמוע שכל העסק הזה לוקח בין 10 דק' לחיתוך אחד לכיריים, לשעת עבודה אם זה חיתוך מסובך יותר של כיור.

כוכב לא כל קבלן שיש יודע לחתוך שיש ללא אבק. וודאו שלקבלן השיש יש את הציוד המתאים, והוא לא משתמש בשואב אבק רגיל.

 

חיתוך שיש ללא אבק

אחריות על ביצוע חיתוך שיש

אחת הסכנות בחיתוך שיש, היא היווצרות של סדק או חלילה שבר במשטח השיש. קבלן שיש מיומן, ידע לאבחן מראש אם יש סכנה שיווצר סדק בשיש בזמן החיתוך, למשל במקרה של שיש עדין או ישן.

אם בעל המקצוע החליט שהשיש עמיד לחיתוך, הוא גם ייתן לכם אחריות שלא ייווצר סדק. בעל מקצוע שלא מוכן לתת אחריות על העבודה, כנראה יודע שיש לו ממה לחשוש... 


חיתוך שיש ללא אבק או הגבהת שיש?

נחזור רגע אחורה, לרוב תצטרכו חיתוך שיש להתקנת כיריים או כיור חדשים, על שיש קיים. למה אתם שואלים? כי הגודל הסטנדרטי שלהם גדול משהיה בעבר ולכן לרוב הפתח הקיים לא מספיק וצריך להרחיב אותו, כדי שיתאימו לפתח החדש.      

במקרה כזה תוכלו לפנות לקבלן שיש שיבוא לחתוך את השיש לגודל המדויק, בבית שלכם. אם קניתם כיריים חדשות, ואתם לא בטוחים שחיתוך שיש היא השיטה האידיאלית עבורכם, תוכלו גם לבחור בהגבהת שיש לכיריים במקום החיתוך. הגבהת שיש לכיריים היא פתרון יעיל מבלי לחתוך את השיש או להחליף את כולו, אבל קחו בחשבון שתצטרכו למצוא את הגוון הספציפי של השיש שלכם או של הכיריים ולכן זה לא תמיד הפתרון הכי אסתטי.

 

חיתוך שיש ללא אבק להתקנת כיור

מחיר חיתוך שיש ללא אבק

תוספת חיתוך שיש ללא אבק היא 200 ש"ח למחיר החיתוך הרגיל.

כסף מחיר חיתוך שיש לכיריים נע בין 350-600 ש"ח, בהתאם לכמות החיתוכים הנדרשים, למחיר הזה תצטרכו להוסיף 200 ש"ח עבור חיתוך ללא אבק.

חץכך שהמחיר הסופי לחיתוך שיש לכיריים ללא אבק נע בין 550-800 ש"ח.

כסף מחיר חיתוך שיש לכיור נע בין 1000-1,500 ש"ח בהתאם לסוג השיש, כשהשיש הזול ביותר הוא שיש קוורץ והיקר ביותר גרניט פורצלן גם כאן תצטרכו להוסיף 200 ש"ח עבור חיתוך ללא אבק.

חץ כך שהמחיר הסופי לחיתוך שיש לכיור ללא אבק נע בין 1,200-1,700 ש"ח.

תמרור הזהרה המחירים לא כוללים מע"מ.

 

חיתוך שיש
 

קבלני שיש לחיתוך שיש ללא אבק

חיתוך שיש ללא אבק היא עבודה עדינה שצריך לעשות בצורה הכי מדויקת ומקצועית שיש, כדי לחסוך לכם זמן וגם אבק בבית, הכנו לכם רשימה של קבלני שיש מומלצים לחיתוך שיש שלא משאירים אבק (תרתי משמע) ומדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה חיתוך שיש ללא אבק?

חיתוך שיש ללא אבק להחלפת כיריים נע בין 550-800 ש"ח וחיתוך ללא אבק לכיור בין 1,200-1,700 ש"ח.

איך חותכים שיש ללא אבק?

קבלן השיש מחבר מפוח ששואב את כל האבק בזמן החיתוך, האבק עובר דרך צינור ויוצא לחלון.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק