עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חלונות הזזה למרפסת

 

חלונות הזזה למרפסת הם פתרון נוח ופרקטי ליציאה מהבית למרפסת, בין אם בגלל האפשרות לשלב רשת ובין אם בגלל שהם לא תופסים מקום כשפותחים אותם, בניגוד לדלתות. אילו סוגי חלונות הזזה יש למרפסת, איך מתקינים חלונות הזזה למרפסת וכמה זה עולה? כל הפרטים במאמר הבא

 

 

חלונות הזזה למרפסת בעלי שלוש כנפיים
 

חלונות הזזה למרפסת

חלונות הזזה למרפסת, המוכרים גם כויטרינה לסלון, הם פתרון מוכר לכל מי שבונה או משפץ בית ומחפש יציאה נוחה למרפסת.

נורה חלונות הזזה למרפסת הם לא היחידים שמתאימים לשמש כדלתות יציאה למרפסת. ניתן לעשות דלת כנף שנפתחת על גבי ציר או דלת קבועה, אך חלונות הזזה הם הנפוצים ביותר, כיוון שהם מתאימים למפתחים גדולים וחוסכים מקום. 

יש שני סוגים של חלונות הזזה למרפסת:

חלון הזזה חלון הזזה לכיס - החלון נכנס לתוך כיס בנוי מוכן מגבס, "נבלע" בתוך הקיר ולמעשה מאפשר פתח יציאה מלא למרפסת.

חלון הזזה כנף על כנף - חלון הזזה שנע על גבי מסילה, כאשר חלון אחד, הנקרא גם כנף, נפתח ו"מכסה" את השני (ומכאן השם "כנף על כנף"). אפשר לחלק את הפתח לשתיים או שלוש כנפיים ואפילו יותר, לפי מה שתעדיפו ובהתאם לגודל הפתח.

על אף שבצורת הפתיחה של כנף על כנף אין פתח יציאה מלא, זהו הסוג המומלץ והנפוץ יותר, בין היתר כי כיס גבס צריך להיות מובנה בקיר, כלומר, עליו להיות מתוכנן כבר בזמן הבנייה של הבית, וכיום פחות מקובל ואופנתי לבנות כיסי גבס כאלה.

 

חלונות הזזה למרפסת ביתית

יתרונות וחסרונות בחלונות הזזה למרפסת

יש מספר יתרונות לחלונות הזזה למרפסת:

וי מקום בבית - דלת שנפתחת פנימה או החוצה תופסת הרבה מקום בבית ומגבילה תנועה ומיקום של רהיטים, במיוחד אם הסלון או המרפסת שלכם לא גדולים במיוחד. בהיבט הזה, חלונות הזזה שנשארים על המסילה ולא תופסים מקום בחלל הם פרקטיים יותר.

וי רשתות - אף אחד לא רוצה לחזור מהמרפסת ולגלות שיצורים זרים השתלטו לו על הבית, או בשמם הנפוץ יותר - ג'וקים. לכן, אחד היתרונות הבולטים של חלונות הזזה למרפסת הוא האפשרות להוסיף למסילה גם רשתות, כך שגם בזמן שהדלת נשארת פתוחה (בין אם בשביל שייכנס אוויר ובין אם כי פשוט שכחתם לסגור אותה), אתם יכולים להיות בראש שקט שאף אחד לא יעקוץ אתכם.
חשוב לציין: גם בדלתות ציר ניתן לשלב רשת, אך יש צורך ברשתות מיוחדות שיכולות להתקפל הצידה כשפותחים אותן. הן יקרות יותר וגם קצת יותר מסובכות לפתיחה.

וי הצללה - חלונות הזזה למרפסת מאפשרים שימוש בתריסי גלילה ידניים או חשמליים, המספקים הצללה מוחלטת, וכן בווילונות, אם רוצים לתת לקצת אור להיכנס.

 

חלונות הזזה ביציאה למרפסת

 

לחלונות הזזה למרפסת יש גם מעט חסרונות שצריך לקחת בחשבון:

איקס בלאי של הגלגלים - חלונות הזזה נפתחים ונסגרים בעזרת גלגלים קטנים שמחברים ביניהם לבין המסילה, אך הגרירה על המסילה שוחקת אותם. יחד עם זאת, לוקח בין 10-15 שנים עד שיש שחיקה מוחלטת וצריך להחליף אותם לגמרי, אז אין מה להילחץ. 

איקס איטום - חלונות הזזה נחשבים לפחות אטומים מדלת ציר בגלל המסילה, אבל לא באופן משמעותי. בנוסף, צורת הפתיחה של כנף על כנף נחשבת לאטומה וטובה יותר מדלת הזזה לכיס.   

 

מסילה של חלונות הזזה למרפסת

התקנת חלונות הזזה למרפסת

לפני שמתחילים בתהליך התקנת חלונות הזזה למרפסת, כדאי לבוא עם כיוון כללי של סוג הפרופיל שאתם רוצים, כמה חלוקות תרצו בחלון, מה גודל המִפְתח שרוצים וכמה כנפיים. אם אתם לא בטוחים בכיוון שלכם, בנוסף לקבלן האלומיניום אפשר להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים.

לתהליך התקנת חלונות הזזה למרפסת יש כמה שלבים:

אחד מדידות - השלב הראשון בתהליך התקנת חלונות הזזה למרפסת הוא ביקור של קבלן האלומיניום בביתכם כדי לבצע מדידות. במהלך הביקור תחליטו כמה כנפיים יהיו ומה יהיה גודל המִפְתח, כלומר כמה גדול יהיה פתח היציאה שיישאר כאשר פותחים את חלון ההזזה.

שתיים בחירת הזכוכית – הזכוכית המומלצת ביותר לחלונות הזזה למרפסת היא טריפלקס, כיוון שהיא מבודדת מספיק ואם היא נשברת היא לא מתנפצת לרסיסים. עם זאת, אם אתם גרים באזור רועש במיוחד, כמו בסביבת בתי ספר, או במקום עם מזג אוויר קיצוני יחסית כמו במדבר או בהרים, כדאי לבחור בזכוכית בידודית או מחוסמת שהן בעלות יכולת בידוד גבוהה יותר משל הטריפלקס. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם קבלן האלומיניום לגבי סוג הזכוכית.

שלוש הזמנה וייצור - לאחר המדידות, קבלן האלומיניום מזמין את החומר ומייצר את המסגרות, את מסגרות הגומי לזכוכיות ומחבר את הכנפיים.

ארבע התקנה - כשהכל מוכן קבלן האלומיניום יגיע אליכם לעבודת ההתקנה, שתיקח בין 3-6 שעות. אורך זמן העבודה תלוי בכמות החלונות וגודלם.

סימן קריאה בדרך כלל ניתנת אחריות לשנה על המסילות והגלגלים, הצבע, המנעולים והזכוכית. אין אחריות על נזק שנגרם כתוצאה משימוש בחלונות ההזזה, כמו רשת קרועה או זכוכית מנופצת.

 

חלונות הזזה למרפסת

מחיר התקנת חלונות הזזה למרפסת

מחיר התקנת חלונות הזזה למרפסת משתנה לפי גודל המִפְתח, סוג הפרופיל של חלונות ההזזה, סוג הזכוכית ונגישות. כלומר, אם אתם גרים בבניין בלי מעלית, או שהיא קטנה מידי בשביל להכיל את כל הציוד ויש צורך במנוף - המחיר יעלה. בנוסף, אם אתם מחליפים חלון קיים וצריכים פירוק של הישן לפני ההתקנה של החדש, גם זה עשוי לייקר את המחיר.

בגלל שמדובר על טווח מחירים רחב שמושפע מגורמים מגוונים, הנה כמה דוגמאות למחירים של חלונות הזזה למרפסת שיעשו לכם סדר:

מחיר מחיר התקנת חלונות הזזה למרפסת פרופיל 7000 של קליל עם זכוכית טריפלקס - נע בין 1,000-1,500 ₪ למטר.

מחיר מחיר התקנת חלונות הזזה למרפסת פרופיל 7300 או 9000 של קליל - נע בין 1,400-1,900 ₪ למטר.

מחיר מחיר התקנת חלונות הזזה למרפסת בגודל 3X2.20 מ' בעלות שלוש כנפיים, עם רשת, בקומה שנייה עם מעלית וללא צורך בפירוק של חלון קודם - 9,000 ₪.

לבשימו לב: אם יש לכם כמה עבודות אלומיניום שאתם מתכננים לעשות בבית, מומלץ להזמין קבלן אלומיניום שיבצע הכל באותה פעם, וכך המחיר פר מטר יירד.


קבלנים מומלצים להתקנת חלונות הזזה למרפסת

אחרי שבחרתם בחלונות הזזה למרפסת והחלטתם בדיוק איזה פרופיל וכמה כנפיים אתם רוצים, עכשיו נותר רק לבחור מי יתקין אותם בשבילכם. בדיוק בשביל זה הכנו רשימה של קבלני אלומיניום מומלצים, שמדורגים לפי חוות דעת והמלצות של לקוחות קודמים.  


;

שאלות נפוצות לדף זה

אילו סוגי חלונות הזזה יש למרפסת?

יש שני סוגים של חלונות הזזה למרפסת: הראשון הוא חלון הזזה לכיס בו החלון נכנס לתוך הקיר, והשני הוא כנף על כנף בו חלון אחד מכסה את השני והוא הסוג הנפוץ והמומלץ יותר. 

מה מחיר חלונות הזזה למרפסת?

 מחיר התקנת חלונות הזזה למרפסת משתנה לפי סוג הפרופיל, סוג הזכוכית של החלון ונגישות הדירה לקבלן האלומיניום, ויכול לנוע בין 1,000-1,900 ₪ למטר.

אנשים שהתעניינו בחלונות הזזה למרפסת התעניינו גם בזה...

התקנת חלונות אלומיניום
עבודת סגירת מרפסת
סגירת מרפסת
מחירי תריסים חשמליים
מחירי תריסים חשמליים
התקנת ויטרינה - מחירים
התקנת ויטרינה - מחירים
רשת נגד יתושים לבית
רשתות לחלונות - מחירים
חלונות בלגיים
טיפים בנושא התקנת תריסים | תריס חשמלי
טיפים בנושא התקנת תריסים
חלון בלגי
מה זה חלון בלגי?
חלון בלגי פרופיל 7300
חלון בלגי - מחיר
חלון אלומיניום פרופיל בלגי שחור
חלון אלומיניום - מחיר
שיטות לסגירת מרפסת
תריסים חשמליים
מנוע תריס חשמלי
מנוע לתריס חשמלי
רשת נגד יתושים
רשת נגד יתושים
תריס אור בכניסה לבית
מה זה תריס אור?
מסתור כביסה
מסתור כביסה
דלת אלומיניום בלגית
דלתות אלומיניום
מעקה אלומיניום
מעקה אלומיניום
רשת לחלון ממ"ד
דלת רשת
דלת רשת
גגון כניסה לבית
גגון כניסה לבית
פנל מבודד
פנל מבודד
תריס אור בכניסה לבית
מחיר תריס אור
חלון קיפ
מה זה חלון קיפ?
סגירת מרפסת עם פרופיל אלומיניום
מחיר סגירת מרפסת
חלון צרפתי
מה זה חלון צרפתי?
דלת אלומיניום
דלתות אלומיניום – מחירים
חלון אלומיניום
החלפת חלונות - מחיר
מעקה אלומיניום למרפסת
מעקה אלומיניום למרפסת - מחיר
התקנת תריס אלומיניום חשמלי
החלפת תריסים ישנים מחיר
דלת כניסה לבניין מאלומיניום
דלת כניסה לבניין מחיר
גגון לחלון
התקנת גגון לחלון
גגון למרפסת
התקנת גגון למרפסת
איטום חלון לרעש
איטום חלונות נגד רעש
חלון קיפ למקלחת
חלון קיפ למקלחת
אלוקובונד
מה זה אלוקובונד?
משקוף עיוור לחלון
תפקיד משקוף עיוור לחלון
סורג שקוף לחלון
סורגים שקופים
אלומיניום אנודייז
מה זה אנודייז
תריס לחלון ממד
תריס לחלון ממ"ד
תריס אלומיניום בחלון ממד
תריס הזזה - מחיר למטר
סגירת מרפסת עם תריסים
סגירת מרפסת עם תריסים
מנעול לחלון הזזה
התקנת מנעול לחלון הזזה
משקוף עיוור לחלון אלומיניום
משקופים עיוורים לחלונות
סגירת חורף למסעדות
סגירת חורף למסעדות
חלון ונציאני
חלונות עם תריס פנימי

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק