מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 24 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין!
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלות במקרר של חברת בלומברג.
היה נחמד ממש, הכל היה כמו שצריך!
בהתחלה היה בסדר, הייתי מרוצה! שיחה טלפונית ראשונה, כדי שבין את מקור הבעיה, הוא העלה השערה שיש להחליף חלק לייצור קרח, הוא קנה את החלק באומרו שאם החלפת החלק לא תצליח לפתור את הבעיה, הוא יחזיר ללא עלות. קבע מחיר, הגיע, מצא נזק בחלק המקורי, החליף והבעיה נפתרה. יחס סביר, אבל שוחח בטלפון למישהו אחר כשהגיע. לא נתן אישור תשלום מיד, וביקש שנזכיר לו בווטסאפ. שילמנו בשיק על המקום, ולמרות אין ספור תזכורות, למשך חודשיים, לא קיבלנו אישור תשלום או תעודת אחריות על החלק שסיפק.
אבי היה אחלה! עמד בזמנים וגבה עבור ביקור בלבד. אני לא יודע להשוות, אבל המחיר סביר בעיניי.
פשוט היה מעולה! אלכס הגיע מיד, איתר את החלק התקול, נסע לקנות מאוורר חדש, חזר בזריזות והתקין אותו. עשה הכל במהירות, ביעילות ובנועם.
השירות היה מעולה! זאב היה סבלני בטלפון והצליח לפתור אותה מרחוק וללא עלות! מומלץ בחום, הן מקצועית והן מבחינת יושרה.
הוא תיקן לי תקלה במקרר, המקרר הוציא רעשים, הוא היה אחלה גם במחיר וגם בזמנים.
מעולה! יניב נתן מענה סופר מהיר ומקצועי. מאוד אדיב והסביר על כל התהליך ומה הוא בדק ואיך ומדוע. ממליץ בחום.
לאחר מכן התקלה חזרה. ביקש לעשות ניתוק והדלקה מהחשמל. התקלה לא חזרה מאז. הגיע ביום שישי בצהריים ויצר קשר לברר מה המצב במוצ"ש. לקח את התשלום רק במוצ"ש. סה"כ שירות חיובי ביותר. ממליץ בחום.
הוא היה מאוד נחמד, אדיב, יסודי ומקצועי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.