מוקד מידרג: 1-700-707-233

חזון מידרג

 חזון

 

להעלות את רמת השרות במדינת ישראל בתחום נותני השרות המקומיים. להוות דוגמא ומופת לסטנדרטים של שרות, יושר והגינות בכל דרכינו.

עד היום

צדיק ורע לו, רשע וטוב לו - זה המצב השורר, לצערנו, בתחומים רבים במדינת ישראל. היום, רמאות ושקר לא נתפסים בעיני הציבור כנוראים. הרי, אפילו בכירי הממשל חוטאים בכך מפעם לפעם, ואם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר?

אני, את ואתה

האם ישראל לא יכולה להיות אחרת? האם כך אנחנו רוצים להיות? אנו מאמינים, כי ישראל יכולה לשמש כסמל, כדגל, כמתוות הדרך, לא רק בפריצות דרך טכנולוגיות, אלא בהגדרת המוסריות בעסקים.

אך, בכדי להגיע לכך, יש צורך להתחיל בקטן, בבית, במוסך ובמשרד. יושר והגינות צריכים להיות הסטנדרט הברור של כולנו, נקודת המוצא. אנו מצפים מהטכנאי לא לרמות אותנו ביחס למחיר החלק המוחלף, אנו דורשים מהמוסכניק אמינות, האם אנו, בעצמנו, עומדים בכך? האם איננו מעגלים פינות, פה ושם? אנו מאמינים כי בעוד 3-4 שנים, "חאפרים" כבר לא יהיו תופעה במדינת ישראל. אך, מהי מהשמעות של המושג הזה בכלל? מכנסיים שמוטים מתחת לקו האגן וחיוך שועלי? לא ולא! "חאפר" הוא מי שמבטיח א' ועושה ב', "חאפר" הוא מי שמתייחס אליך בזלזול, "חאפרים", זה לעיתים אנו בעצמנו!

תפקיד מידרג

מידרג קמה בכדי לשנות את הדברים מהיסוד, להביא למצב בו "צדיק וטוב לו".

תפקיד מידרג הוא לסייע לתהליך להתרחש, להביא לכך שהשקר לא ישתלם, להוציא את הרמאים מהמשחק. תפקידנו הוא להביא לכך, שכל אחד מאתנו, יוכל לקבל שרות, מבלי חשש שמרמים אותו, ש"עובדים עליו" ומבלי להיפגע מיחס מזלזל.

"השינוי אותו אנו מחוללים לא יתרחש בין-לילה, זהו מאמץ ארוך טווח, ריצת מרתון, אך בסופה, פני מדינת ישראל יהיו יפים יותר!"

איך מגיעים לזה?

מילים יפות ונעלות לא ישנו דבר, יש צורך בהרבה עבודה סיזיפית בכדי להגיע לתוצאות. העבודה היא קודם כל על עצמנו, איך אנחנו, מידרג, מקיימים את החזון. הציבור מצפה מאתנו, כנושאי הדגל, לקיים, ביום יום, את המטרה המוצגת כאן, ואנו רואים זאת, כחובתנו, לעמוד בציפייה זו. האם אנו מושלמים? רחוק מכך! האם אנו מייצגים את הסטנדרטים האידיאליים? יש לנו עוד דרך ארוכה! אך, אנו משתדלים, ללא הרף, להיות ראויים לתפקיד שלקחנו על עצמנו. האם אנו יכולים לעשות את זה לבד? כלל וכלל לא! אנו זקוקים לכתף שלך!

"להיות חבר במידרג, זה לא רק לקבל זה גם לתת!"


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק