הכל היה מעולה, רק שהפורק לחץ טיפטף ולכן הזמנתי אותו אחרי כמה ימים שוב בתשלום ביקור נוסף והוא שם צינור קצר שניקז את המים החוצה. היה רצוי לשים כבר בהתחלה. שירות מצוין.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלעד נהרי, פתח תקווה.
אשרור: 10/08/2025
משוב: 10/06/2025
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר יעקבי, גבעת שמואל.
משוב: 22/06/2025
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
היה מעולה! בא לתקן נזילה, לא מצא נזילה לקח רק על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב ל. פתח תקווה.
משוב: 17/06/2025
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני אקר, פתח תקווה.
אשרור: 03/06/2025
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
החלפת פלאנג׳ וניקוי אבנית.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק חנגל, פתח תקווה.
משוב: 28/05/2025
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 949 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ארז
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.