קיבלתי שירות מעולה. הוא היה מקסים. הגיע בזמן. מקצועי ואדיב. היה טוב מכל הבחינות. הוא לא לקח כסף. הוא תיקן והוא לא הסכים לקחת כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון ד. רמת גן.
משוב: 28/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, הגיע מהר כמו שהבטיח, נתן שרות מקצועי ואדיב והמזגן חזר לקרר. הוא היה הוגן במחיר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמי רשטיק, גבעתיים.
משוב: 18/09/2015
תיאור השירות:
ניקוז וסידור מזגן, החלפת תאורה.
חוות דעת:
בחור מקסים, אמין ומקצועי. אני מאוד סומך עליו, חשמלאי מעולה. אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יורם זלינגר, תל אביב.
משוב: 22/07/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה במיזוג האוויר.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ש. הרצליה.
משוב: 22/07/2025
חוות דעת:
מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון ג. רמת השרון.
משוב: 22/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדאירן wind שנזלו ממנו מים מהמאייד.
חוות דעת:
איש מקסים, מקצועי, נעים הליכות ואכפתי. מומלץ בחום, היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי פרץ, אשקלון.
משוב: 13/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי VRF מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע למישהי אחרת, אבל הוא נתן שירות מצוין, פתר לה את הבעיה אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 474 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.