הכל היה ממש פיקס ובגדול אנחנו מרוצים, רק המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם אברהם, פתח תקווה.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 05/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צופיה האוספטר, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
המזגן שלי לא עבד כמו שצריך, הזמנתי אותו, הוא פתח, בדק את המזגן ואמר שאין גז. הוא ייעץ להחליף גז ולקחת סיכון שהכל יגמר או כבר לקנות חדש. הרושם שלו היה טוב, שהוא אמיתי ושאומר את האמת. הוא עמד בזמנים, היה הגון ולא גבה בכלל תשלום על הבדיקה. אני ממליצה.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שירה יונגר, פתח תקווה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה ומילוי גז במזגן של 1.5 כ"ס של תדיראן.
חוות דעת:
מומלץ בחום! השירות היה מהיר, אדיב והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק דאלי, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל ובמזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח מחיר הוגן, הגיע בזמן ואני ממליץ עליו בחום, ממש נהניתי מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הראל זילברשלג, גבעת שמואל.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מרכזי.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, שמוליק אמר שהבעיה במנוע והחליף לנו אותו. עכשיו הכל עובד. הוא עזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים אליעז, פתח תקווה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מזגן שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ייעץ לי בטלפון פעמיים מה בדיוק לעשות וכיוון אותי על מה ללחוץ בהגדרות, הוא היה מאוד נדיב ונחמד ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ריטה גוטמן, פתח תקווה.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
בדיקת מדחס, מערכת ניקוז מים, ניקיון כללי במזגנים, שני מזגנים מרכזיים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא ניסה לתקן איזו תקלה באחד מהם ולא הצליח לתקן אותה עד הסוף, ואנחנו ניצור איתו קשר במידת הצורך. הוא הגיע פעמיים, ניסה לתקן ולא צלח ואז חזר שוב לנסות, זה ככל הנראה בעיה במחשב של המערכת, כרגע אנחנו בתקופת ניסיון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף טובול, פתח תקווה.
אשרור: 21/06/2017
משוב: 05/10/2016
חוות דעת:
היה ככה ככה. כששאלתי אותו כמה זה עולה, אמר שהוא לא יודע ושזה המחיר שהוא נותן. אחר כך ביררתי מה המחיר של כנף וראיתי שהמחיר בשוק נמוך באופן משמעותי. הוא לקח בעיניי הרבה מאוד כסף עבור העבודה.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.