הוא היה מאוד נחמד, אני לא יודעת לדרג מבחינת המחיר אבל הכל היה 100%!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה שמר פרי, הוד השרון.
משוב: 10/07/2025
חוות דעת:
יצאתי בתחושה טובה! מילוי גז נראה מקצועי ובסדר חבל שאין אחריות לפחות ל3 חודשים. לא יודעת מה מקובל אבל אם כך הנוהל אצל כולם אז בסדר גמור. לגבי מחיר אין לי למה להשוות אבל כנראה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
Ophir P. רעננה.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז מזגן טורנדו עילי 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריין א. הרצליה.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
טיפול בסתימה במזגן שנזל.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ב. תל אביב.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
שירות למזגן.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מאוד מקצועי. ישר זיהה את הבעיה וטיפל בה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר מ. רחובות.
משוב: 06/07/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי הדומי, רמת השרון.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
אבחון תקלות, מילוי גז ותיקון רגשים.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי ו. הרצליה.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
ניקוז סתימה במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע באותו היום שצלצלתי והמתין עד שראה שהמזגן הסתדר. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ב. נירית.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד ונזילה בשני מזגנים שונים.
חוות דעת:
נעים ורציני, מקצועי ומסביר מה הבעיה וכיצד לפתור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 471 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.